کد خبر 397866
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

مدیرعامل آبی پوشان می‌گوید افجه‌ای با دستور وزیر ورزش به هیات مدیره استقلال اضافه شد و با دستور وزیر هم برکنار شد.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در واکنش به بیانیه صادر شده توسط افجه‌ای، سخنگوی سابق باشگاه استقلال، اظهار کرد: ما به دستور وزارت ورزش در حال تنظیم شکایت از او هستیم. متاسفم که آقای افجه‌ای که پیش از این از ما حمایت می‌کردند، در بیانیه‌ای خود تعابیری را به کار برده اند که همه آن کذب محض است. من از او شکایت خواهم کرد. قرار است وزارت ورزش هم در این‌باره اطلاعیه‌ای صادر کند.

وی ادامه داد: آقای نبی از دبیر کلی فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد، اما هیچ صحبتی نکرد. همچنین آقای آیت اللهی از نایب رییسی فدراسیون فوتبال برکنار شد و اعتراضی نکرد. نمی‌دانم چرا افجه‌ای پس از برکناری‌اش این صحبت‌ها را مطرح کرده است.

مدیرعامل آبی پوشان در واکنش به اظهار نظر افجه‌ای که گفته بود برکناری‌اش مثل آمدنش به هیات مدیره باید با رای اکثریت اعضای هیات مدیره صورت بگیرد، افزود: او به دستور وزیر ورزش و جوانان به هیات مدیره اضافه شد و به دستور وزیر ورزش هم برکنار شد. مدت‌ها بود که وزارت ورزش و جوانان به من اصرار می‌کرد که او را برکنار کنم، ولی من مقاومت کردم، اما دیگر نمی‌توانستم با او ادامه همکاری دهم.

افشارزاده در ادامه درباره شکست استقلال مقابل نفت تهران گفت: به هر حال فوتبال همین است. ما پیش از این دیدار هشت فینال را پیش‌رو داشتیم که یکی از آنها را واگذار کردیم که حالا هفت فینال دیگر داریم که باید در آنها پیروز شویم. من به منصوریان و دروازه‌بان تیمش تبریک می‌گویم که عملکرد خوبی داشتند. تیم نفت از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کرد و به گل رسید، اما ما قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. البته گل نابهنگامی را دریافت کردیم.

مدیرعامل استقلال همچنین درباره جو موجود در ورزشگاه آزادی و بنری که چند تن از هواداران حاضر در ورزشگاه در حمایت از منصوریان آورده بودند و همچنین صحبت‌هایی که در خصوص احتمال سرمربیگری منصوریان در استقلال در فصل آینده مطرح می‌شود، گفت: من از اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده است اطلاعی ندارم، ولی باید این را بگویم که امیر قلعه‌نویی مربی ماست و زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده است و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود نه به صلاح قلعه‌نویی و نه به صلاح منصوریان است. احترام قلعه‌نویی واجب است و کسی نباید رابطه بین منصوریان و او را به هم بزند.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه میزان برای سرمربیگری منصوریان در استقلال برای فصل آینده شانس قائل هستید؟ اظهار کرد: به هیچ عنوان به سرمربیگری برای فصل آینده در استقلال فکر نمی‌کنیم و قلعه‌نویی سرمربی استقلال است.

افشارزاده در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد هواداران استقلال از سرمربیگری منصوریان در تیم استقبال می‌کنند، افزود: هواداران تصمیم نمی‌گیرند و این هیات مدیره و مدیرعامل است که برای باشگاه تصمیم گیری می‌کند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به این سوال که آیا کرار در بازی آینده استقلال به دلیل محرومیت نیز غایب خواهد بود؟ خاطر نشان کرد: صحبت‌هایی را با آقای کفاشیان در این زمینه داشته‌ایم و امیدواریم که او با ما همکاری کند و با بخشیدن کرار عیدی ما را بدهد.

مدیرعامل آبی پوشان در پاسخ به این سوال که صحبت‌های شما با کفاشیان تا چه میزان پیشرفت داشته‌ است؟ افزود: نمی‌دانم. فقط امیدوارم که او با ما همکاری کند و دل هواداران استقلال را در روزهای نزدیک به عید شاد کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس