کد خبر 397846
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

مربی استقلال معتقد است نیمکت این تیم ملک شخصی کسی نیست و حتی برای مربیان بعدی آرزوی موفقیت می کند.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در تازه ترین گفت و گوی خود از رفتار بعضی از نیمکت نشین های استقلال گلایه کرد. او گفت که غیر از قلعه نویی، تعدادی از اعضای کادر فنی این تیم، با او رفتار مناسبی نکردند. ستار همدانی مربی استقلال در این باره توضیحاتی می دهد.


شرایط استقلال پس از شکست مقابل نفت تهران چگونه است؟

برخلاف نظر عده ای، ما با این شکست از قهرمانی دور نشده ایم. راه ما برای قهرمانی به مراتب آسانتر از تیم های دیگر است. خیلی خوشبین هستیم و اعتقاد داریم با این پتانسیل می توانیم در پایان فصل قطعا قهرمان لیگ برتر شویم. ولی در بازی نفت ما چند مشکل داشتیم، از جمله محرومیت ابراهیمی و کرار و مصدومیت فخرالدینی که باعث شد کمتر از این بازیکن استفاده کنیم.

فکر نمی کنید با این حرف هایی که می زنید، اگر قهرمان نشوید، در پایان فصل فشار زیادی روی کادر فنی ایجاد شود؟

ما اعتقاد داریم که این اتفاق می افتد. این کادر فنی کارش را بلد است. به هر حال قلعه نویی یا ما اگر این حرف را می زنیم، به خاطر این است که از پتانسیل تیم با خبر هستیم. اگر اعتقاد راسخ نداشته باشیم، این حرف ها را نمی زنیم.


علیرضا منصوریان گلایه کرد قبل از شروع بازی برخلاف قلعه نویی که رفتار گرمی با او داشت، تعدادی از اعضای کادر فنی استقلال با او خوب رفتار نکردند و حتی صورت شان را برگرداندند.

من روی نیمکت استقلال نبودم ولی منصوریان همبازی و دوست من بوده است. چندین سال در تیم ملی و استقلال با هم بازی کردیم. او بزرگتر من است. منصوریان همیشه بزرگ و کوچکی را می فهمد و آدم با معرفتی است. برایش آرزوی موفقیت می کنم. همانطور که منصوریان به بزرگترهایش مثل قلعه نویی و زرینچه احترام می گذارد، من هم وظیفه دارم به او احترام بگذارم. همه ما در مکتب استقلال بزرگ شدیم. محوریت هم در این باشگاه احترام بوده. شما شک نکنید اگر من روی نیمکت بودم به گرمی با منصوریان برخورد می کردم، مگر ما چه خصومتی با او داریم یا علی چه خصومتی با ما دارد؟ شاید سوء تفاهمی اتفاده افتاده باشد. من دیدم که در یک برنامه تلویزیونی حرف زد ولی چنین چیزهایی نگفت. ولی اگر این اتفاق افتاده، من از منصوریان عذرخواهی می کنم. اما فکر نمی کنم...

پلاکارد روز شمار منصوریان برای حضور روی نیمکت استقلال در ورزشگاه دیده می شد....

من پلاکارد را ندیدم ولی عکسش را دیدم. نظر خاصی در این باره ندارم. استقلال ملک شخصی قلعه نویی، ستاره همدانی، منصوریان یا هر مربی دیگری نیست. هرکس در استقلال بوده یک روز رفته است. خود ما یک روز برای بازی به استقلال رفتیم و یک روز هم دوران بازیگری مان در این تیم تمام شد. در مربیگری هم همینطور است. به نظرم کسی نباید عجله کند. من دوران مظلومی هم یک حرف زدم و گفتم دوستان قدر موقعیت شان را بدانند و از زمان حال خود لذت ببرند. ما که الان هستیم باید از کارمان لذت ببریم و برای دوستانی چون منصوریان و مجیدی و ... که احتمالا در آینده می آیند، آرزوی موفقیت می کنیم. کسی روی این نیمکت ماندگار نیست. ما با عملکردمان در ذهن مردم می مانیم. امیدوارم هر اکیپی که بعدها بیاید دل مردم را شاد کند. حالا این شخص می تواند امیر قلعه نویی باشد که بماند یا هر مربی دیگری که بیاید. قلعه نویی از زمانی که به استقلال آمده قهرمانی های زیادی آورده و منصوریان هم می تواند قهرمانی به دست بیاورد. نباید دست به فرافکنی بزنیم و مشکلات را بیشتر کنیم چون طرح شدن بعضی از مسایل در شرایطی که استقلال دارد، به قهرمانی تیم ضربه می زند. به نظرم زمان خوبی نبود که یکسری بحث ها مطرح شد.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس