کد خبر 397121
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

وزیر خارجه آمریکا، به همراه وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور امروز با حضور در کمیته روابط خارجی سنا به سوالات نمایندگان درباره موضوعات مختلف پاسخ می‌دهند.

 به گزارش مشرق،‌ وزیر خارجه آمریکا به همراه وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور امروز چهارشنبه در جلسه کمیته روابط خارجی سنا حاضر می‌شوند.

به گزارش آسوشیتدپرس، این سه مقام ارشد امنیت ملی آمریکا امروز چهارشنبه در کمیته روابط خارجی سنا با سوالاتی درباره قدرت و اختیارات جنگی درخواستی کاخ سفید برای مقابله با داعش مواجه می‌شوند.

در این گزارش آمده است: «در جستجو برای قدرت جنگی جدید برای مقابله با داعش،‌ کاخ سفید باید بین درخواستهای دموکراتهایی که خواهان جنگ زمینی دیگری نیستند و نگرانیهای جمهوریخواهانی که خواهان باقی بودن این گزینه هستند،‌ آشتی برقرار کند».

حضور این سه مقام ارشد کابینه باراک اوباما در سنا در حالی صورت می‌گیرد که حملات ائتلاف به رهبری آمریکا در مقابل داعش از چند ماه گذشته در عراق و سوریه ادامه داشته؛‌ حملاتی که نه تنها مانع تروریستها برای اقدامات تروریستی نشده بلکه دامنه فعالیتهای آن به کشورهای دیگری چون لیبی و مصر هم کشیده شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس