کد خبر 396545
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: مذاکرات ایران و آژانس اواخر فروردین ماه در تهران ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق، رضا نجفی، نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در پایان مذاکرات ایران و آژانس در تهران در سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: پیرو ملاقات دکتر ظریف و آمانو در مونیخ و دیدار متعاقب آن یعنی دیدار دکتر عراقچی با ایشان در وین و توافقاتی که شد، جلسه امروز برگزار شد.

وی افزود: دور آتی مذاکرات ایران و آژانس اواخر فروردین ماه در تهران برگزار می شود که تاریخ دقیق آن را بعدا اعلام می کنیم.

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه داد: محور اصلی جلسه دو اقدام عملی باقی مانده بود که ما تبادل نظر بیشتری داشتیم و اطلاعات بیشتری میان دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نجفی با اشاره به اینکه توافق شد به همکاری ادامه دهیم، اظهار داشت: همچنین قرار شد در مورد راه هایی که می توان به همکاری ها تسریع بخشید، تبادل نظر شود.

وی افزود: موضوعات پیچیده هستند و قرار شد جلسه دیگری در این رابطه برگزار شود. این جلسه اواخر فروردین ماه در تهران برگزار می شود که تاریخ آن را بعدا اعلام می کنیم و امیدواریم با جلسات دیگری که برگزار می شود، بتوانیم پیشرفت داشته باشیم.

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی اضافه کرد: امیدواریم در موضوعات فی‌مابین بتوانیم به توافق مورد رضایت دو طرف دست یابیم.

نجفی خاطر نشان کرد: این جلسه در مجموع جلسه بسیار خوبی بود و مباحث اکثرا فنی مطرح شد و جواب هایی که رد و بدل شد، نشان از عزم جدی برای ادامه همکاری ها داشت.

نماینده ایران در آژانس در پاسخ به این سوال که آیا دو مورد باقی مانده بین ایران و آژانس حل شده است؟، تصریح کرد: خیر، همچنان دو مورد باقی است.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس