کد خبر 396340
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

نیروهای داوطلب مردمی همراه با ارتش عراق موفق شدند ۱۵ روستا در اطراف شهر "العلم" را از دست تروریست‌های داعش آزاد کنند.

آزادسازی ۱۵ روستای اطراف منطقه
به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه خبری العراقیه گزارش داد که نیروهای داوطلب مردمی همراه با ارتش عراق موفق شده‌اند 15 روستا در اطراف شهر "العلم" را از دست تروریست‌های داعش آزاد کنند، همچنین نیروهای داوطلب مردمی کنترل دوراهی تکریت - العلم را دردست گرفته‌اند.

مقامات امنیتی اعلام کردند نیروهای امنیتی عراقی و نیروهای بسیج مردمی پس از درگیری‌های چند روزه با گروه تروریستی داعش، مرکز شهری در دروازه جنوبی شهر تکریت در استان صلاح‌الدین را به کنترل خود درآورده‌اند.

پیش از این "ابوجعفر الاسدی" سخنگوی رسمی نیروهای داوطلب مردمی عراق: تاکنون لحظه حمله به منطقه "العَلَم" فرا نرسیده است اما این منطقه به‌طور کامل محاصره شده و نیروهای داوطلب مردمی و ارتش و تجهیزات نظامی آنان در دروازه‌های آن مستقر شده‌اند. همچنین توپخانه ارتش و موشک‌های نیروهای مردمی در حال بمباران پیوسته پایگاه‌های داعش در این منطقه هستند.

الاسدی تصریح کرد که منطقه العلم در پس منطقه البوعجیل قرار گرفته است و پس از پایان عملیات در البوعجیل عملیات در این منطقه آغاز خواهد شد.

عملیات پاکسازی تکریت بزرگ‌ترین عملیات علیه داعش تاکنون محسوب می‌شود. در صورت آزادسازی این شهر، نخستین بار خواهد بود که ارتش عراق بزرگ‌ترین شهر را از اشغال داعش آزاد می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس