کد خبر 395726
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۱

قرارداد عجیب «وزارت صنعت» با یک شرکت چینی!، واکنش‌ها به تغییر طرح اسکناس ۵ هزار تومانی و حامیان توئیتری داعش چه کسانی هستند؟از مهم‌‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور است.

به گزارش مشرق، مهم‌ترین اخبار سایت‌های کشور در روز شنبه 1393/12/16 :
 

* نادر طالب‌زاده: بعد از رحلت امام در زمینه موسیقی چیزهای زیادی از دست دادیم


نادر طالب‌زاده دبیر جشنواره بین‌المللی افق‌نو در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: ما در زمینه موسیقی بعد از رحلت امام خیلی چیزها را از دست دادیم به خصوص در زمینه موسیقی سالم و متاسفانه این دقت را نداشتیم که خطوط قرمز را رعایت کنیم.

 

* قرارداد عجیب «وزارت صنعت» با یک شرکت چینی!/ 150 میلیون یورو در ابهام


باشگاه خبرنگاران خبر داد: در حالی وزارت «صنعت، معدن و تجارت» برای 7 طرح فولادی، قراردادی به ارزش 280 میلیون یورو با شرکت چینی MCC منعقد کرده که مشخصات تجهیزات این شرکت حدودا 130 میلیون یورو برآورد می‌شود.


 

* حامیان توئیتری داعش چه کسانی و از کجا هستند؟


تابناک نوشت: تروریست‌های داعش، یکی از موفق‌ترین گروه‌ها در استفاده از فضای آنلاین و به ویژه شبکه‌های اجتماعی هستند. یک پرسش ابتدایی و ساده در مورد استفاده آن‌ها از شبکه‌های اجتماعی وجود دارد و آن اینکه حامیان آن‌ها چه کسانی هستند؟

 

* مهندس دستفروشی که کفی‌ کفش و مقاله می‌فروشد!


مجله مهر در مطلبی آورده است: مهدی قاسمی هر چند پیشنهاد تدریس در دانشگاه را هم داشته است، ولی این روزها در مترو کفی کفش می‌فروشد، مهدی البته هنوز صبح‌ها برای دانشجویان مقاله‌های ISI و پایان‌نامه می‌نویسد!

 

* آیت‌الله گرامی: تفاوت استخاره با تفأل/ روش صحیح استخاره برای ازدواج


آیت‌الله گرامی عنوان کرد گاهی شخصی کاری نمی‌خواهد انجام بدهد و می‌خواهد بداند فلان مطلب چه خواهد شد یا کاری را انجام داده است که بخواهد ببیند نتیجه‌اش در نهایت چه می‌شود. این موارد تفأل است که انجام آن با قرآن کار خوبی نیست.


 


* همه واکنش‌ها به تغییر طرح اسکناس 5 هزار تومانی توسط دولت


راه دانا نوشت: حذف سخن پیامبر(ص) و نماد هسته‌ای از روی اسکناس‌ 5 هزار تومانی واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

 

* نامه یک فرزند شهید به هاشمی رفسنجانی


احمد جعفری، فرزند شهید طی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نوشت: جناب آقای هاشمی لازم است در شرایط حساس کشور و منطقه از مطالبی که باعث سوءاستفاده و خوراک برای ضدانقلاب می‌شود پرهیز کرده و سبب جریحه‌دار شدن دل یادگاران شهدا نشوید.


 

* نقشه/ آخرین پیشروی‌ عراقی‌ها در تکریت


سایت مسیر آنلاین نوشت: موسسه آمریکایی مطالعات استراتژیک و تحلیل اطلاعات جهانی «استارت فور» نقشه آخرین پیشروی‌های نیروهای عراقی را در معرض نمایش گذاشت.



منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس