وزارت دفاع آمریکا پنتاگون مجوز کنگره برای استخدام سریع 3000 هکر را دریافت کرد.

کنگره مجوز استخدام سريع 3000 هکر براي نيروي سايبري آمريکا را صادر کرد
به گزارش مشرق، فرماندهی سایبری وزارت دفاع آمریکا که در ژوئن 2009 تشکیل شده است عملیات سایبری برضد دشمنان آمریکا و نیز عملیات دفاع شبکه ای را به عهده دارد.

فرماندهان این نیرو از کنگره خواسته بودند مجوز فرایند استخدام سریع کارمند برای این نهاد را صادر کند. آنها گفته بودند فرایند استخدام نیرو برای این نهاد بسیار طولانی شده است این درحالی است که تهدیدهای هکرهای دشمن همچنان رو به افزایش است.

حقوقی که برای این افراد در نظر گرفته شده است از 42 هزار و 399 دلار تا 132 هزار و 122 دلار در سال است. فرماندهی سایبری آمریکا به جای رعایت کردن معیارهای سنتی برای تعیین حقوق و استخدام این افراد اکنون می تواند براساس مهارت و دانش خاص متقاضیان برای استخدام آنها اقدام کند.

از جمله ویژگی های خاص افرادی که قصد دارند در این نیرو استخدام شوند توان تحلیل و آنالیز بد افزارها، واکنش در برابر حوادث، مدیریت تمرین های سایبری و شناسایی آسیب پذیری ها است.
ادمیرال مایل راجرز رییس آژانس امنیت ملی آمریکا که ریاست فرماندهی سایبری این کشور را نیز به عهده دارد به کنگره اعلام کرده بود که این نیرو قصد دارد شمار کارمندان خود را به 6200 نفر برساند.

به گزارش اسپوتنیک، ژنرال گوردون ادوارد رییس فرماندهی سایبری ارتش آمریکا نیز در نشست مشترک با کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان گفت استخدام و حفظ نیروهای مستعد سایبری آمریکا با توجه به محدودیت هایی که اکنون در قوانین استخدامی وجود دارد تبدیل به یک چالش شده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس