کد خبر 395056
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

ترنجستان بهشت به مناسبت ایام سوگواری شهادت ام الائمه حضرت فاطمۀ زهرا -سلام الله علیها- جمعه 15 اسفندماه مجلس ذکر و مصیبتی را برگزار می کند.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، ترنجستان بهشت به مناسبت ایام سوگواری شهادت ام الائمه حضرت فاطمۀ زهرا -سلام الله علیها- جمعه 15 اسفندماه مجلس ذکر و مصیبتی را از ساعت 19 تا 22 برگزار می کند.

در این مراسم که در طبقۀ دوم فروشگاه ترنجستان بهشت برگزار می شود، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امیرکبیر سخنرانی خواهد کرد.

همچنین در این مراسم اعضای چندین هیات بزرگ تهران شامل هیات‌های محبان الزهرا -سلام الله علیها-، عشاق الحسین -علیه السلام-، بیت الزهرا -سلام الله علیها-، رفع الله رایت العباس -علیه السلام- و...  به همراه خانواده های خود از بخش های مختلف فروشگاه بازدید خواهند کرد. بخش نگین و انگشتر فروشگاه ترنجستان بهشت نیز در این روز افتتاح خواهد شد.

فروشگاه ترنجستان بهشت بزرگترین فروشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی منطقۀ شمال تهران است که در روز 23 مهر سال جاری با حضور مسئولان و چهره های فرهنگی رسما افتتاح شد و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت.

این فروشگاه دارای بخش های مختلف شامل بخش کتب عمومی، کتب کودک و نوجوان، محصولات فرهنگی و هدایا، محصولات صوتی و تصویری، لوازم التحریر و عفاف و حجاب است.

غلاقمندان جهت شرکت در این مراسم و بازدید از این مرکز فرهنگی می توانند به نشانی تهران- خیابان شریعتی- نرسیده به خیابان میرداماد- روبروی بیمارستان مفید مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس