کد خبر 394951
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲

سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات گفت: هیچ مشکلی در تبریز غیر از باخت نداشتیم.

به گزارش مشرق، کاسمین اورلیو پس از شکست یک بر صفر مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و هر دو تیم جنگنده بازی کردند. ما موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف داشتیم و هر دو تیم تلاش خودشان را کردند. بازی در این ورزشگاه و چنین جوی بسیار سختی است.

وی در مورد اینکه مدعی شده تیمش برتر از تراکتورسازی بود در حالیکه تراکتورسازی در نیمه اول گل زد و نیمه دوم بازی را اداره کرد، گفت: وقتی فوتبال بازی می‌کنید همه چیز متوجه می‌شوید. به مسایل حاشیه‌ای هم توجه داشته باشید. هواداران تراکتورسازی فشار زیادی به حریف آوردند ولی موقعیت‌هایی که ما به وجود آوردیم بیشتر بود و خیلی سعی کردیم خودمان را با وضعیت چمن سازگار کنیم و نهایت تلاش‌مان را در این موقعیت انجام دادیم.

سرمربی الاهلی امارات با اشاره به اینکه در نیمه دوم تیمش حمله کرد، گفت: بازی لیگ تمام نشده و بازی‌های دیگری هم خواهیم داشت و می‌توانیم از این بهتر هم بازی کنیم. ما بازیکنان خوبی داریم.

اورلیو گفت: تراکتورسازی موقعیت بیشتری از ما نداشت. حریف را آنالیز کرده بودیم و یک اشتباه کوچک انجام دادیم و همان اشتباه منجر به باخت ما شد. ما از فرصت‌های‌مان استفاده نکردیم و حریف از موقعیتش استفاده کرد و گل زد.

سرمربی الاهلی در مورد داوری گفت: در مورد داوری حرفی نمی‌زنم.

وی در مورد وضعیت اورتون، گفت: اورتون بازیکنی است که می‌تواند در هر پستی بازی کند و برای این مسابقه آماده‌اش کرده بودیم. او مصدوم بود در نیمه دوم به میدان آمد.

اورلیو با اشاره به تماشاگران تبریزی تصریح کرد: هر تیمی دوست دارد چنین تماشاگرانی داشته باشد. در اروپا تیمم بیشتر از این تماشاگر داشت و هواداران روی تیم حریف فشار زیادی وارد می‌کردند. اولین بار است که به تبریز آمدم. در تبریز مشکلی نداشتیم جز شکستی که خوردیم.

سرمربی الاهلی در مورد درگیری دروازه‌بان تیمش پس از پایان بازی گفت: از این موضوع بی‌خبرم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس