کد خبر 394839
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ دولت به جای تکیه بر تولید ملی به واردات روی آورد و ما شاهد هزینه‌های زائد در دولت هستیم.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت در سال اقتصاد و فرهنگ گفت: متاسفانه اقتصاد مقاومتی در سال اقتصاد و فرهنگ به طور کامل عملیاتی نشد و  دولت به جای پرداختن به بحث تولید ملی به واردات روی آورد همچون واردات خودروهای لوکس، شکر و ....

وی افزود: شاه‌بیت اقتصاد مقاومتی اتکا به تولید ملی و استفاده از کالاهای ایرانی است و این در حالی است که ما دیدیم شخص آقای رئیس‌جمهور هم خودروی خارجی سوار می‌شوند و از سوی دیگر ما شاهد هزینه‌های زائد در بخش‌های مختلف هستیم که از جمله می‌توان به سفر رئیس سازمان محیط زیست در سطح هیاتی با 140 نفر به زاهدان اشاره کرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: اگر بنا باشد در اجرای اقتصاد مقاومتی به دولت نمره‌ای داده شود بنده از 100 به دولت نمره 10 را می‌دهم.

قاضی‌پور در پایان با اشاره به عملکرد دولت در حوزه فرهنگی خاطرنشان کرد: دولت‌ها در حوزه مسائل فرهنگی از مردم عقب‌تر است  و این منحصر به دولت کنونی نیست و دولت‌های قبل نیز وضعیتی مشابه داشتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس