کد خبر 39350
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۴

فرشيد منافي که يادتون نرفته؟ خانوم ... مجري پرطرفدار ياتون نرفته که؟ اينها و خيلي هاي ديگه توي همين صدا و سيما بوده و هستند که وابسته به گروهک ها و فرقه هايي اند که توي همين شبکه سه درباره اونها برنامه شوک ساخته مي شه

به گزارش وبلاگستان مشرق، نويسنده وبلاگ "اسرار" در مطلب اخير خود نوشت: انتشار خبري در يکي از سايت هاي پربيننده خبري پيش از آنکه ارزش خبري داشته باشد زنگ هشداري بود براي مسئولان عزيز صدا و سيماي جمهوري اسلامي . خبر اين بود: اين گويندگان در پيشاني رسانه ملي چه مي کنند؟

در اين خبر گفته شده بود که يکي از مجريان زن صدا و سيما که در بخش هاي خبري کار مي کنه در شب عيد و در برنامه فرزاد حسني اين جملات رو بر زبون آورده : «آقاي حسني بگذاريد من اين رو همين ابتدا بگم که ما گوينده ها صرفا گوينده هستيم و يک ساعت تا يک ساعت و نيم قبل از خبر به تحريريه مي آييم و اون خبري که آماده شده مي خونيم و هيچ دخالتي در سياستگذاري خبر نداريم؛ اين رو گفتم که مردم عزيزمون بدونند و از همين جا هم از اونها عذرخواهي مي کنم اگرخبري خوندم که از اون ناراحت شدن، بدونن که سياستگذاري در اختيار ما نيست"!»

حکايتي تلخ که از بيگانگي تعدادي از کارمندان و دست اندکاران رسانه ملي با مفاهيم انقلاب و ارزشهاي نظام اسلامي حکايت داشت. هر چند اين قصه تلخ تازگي نداره اما شايد بشه چند نکته رو در اين باره خطاب به آسيدعزت ضرغامي نوشت و منتشر کرد.

درد دل اول: آقا سيد عزيز، تا کي بايد شاهد جذب نيروهاي ضد ارزشي يا لااقل بيگانه با ارزش هاي انقلاب در صدا و سيما باشيم؟ تا پيش از اين هميشه مي گفتن اين نيروها از قبل جذب شدن اما حالا چي؟ اينها که خيلي وقتها دو سال نيست که جذب رسانه ملي شدند.

درد دوم: فرشيد منافي که يادتون نرفته؟ خانوم ... مجري پرطرفدار ياتون نرفته که؟ اينها و خيلي هاي ديگه توي همين صدا و سيما بوده و هستند که وابسته به گروهک ها و فرقه هايي اند که توي همين شبکه سه درباره اونها برنامه شوک ساخته مي شه . خدا وکيلي اينها اشتباهي هر روز صبح سوار ماشيناي جام جم مي شن؟ يا اينکه جام جم اشتباهي رفته اونجا؟ اگه اين جوري نيست پس چطور مي شه که با وجود اين همه خبر و سند و مدرک عليه رئيس فرقه (ح) مي بينيم هر چند روز يک بار يه خبر رپرتاژي براي اون تو برنامه هاي مختلف خونده مي شه؟ تا کي بايد نهادهاي انقلابي جوونا رو از دست اين جور آدما خلاص کنن و چار تا آدم نامرد که تو سازمان رخنه کردن زحمات همه رو به باد بدن و جوونا رو هل بدن تو بغل فرقه ها و تفکرات عجيب و غريب؟

سومين درد: آيا بهتر نيست حالا که وضعيت بازيگري تا به اين حد افتضاحه و وضعيت فيلمسازي فرهنگ کشور رو بامخاطره مواجه کرده، حدّاقل در انتخاب و استفاده از مجريان دقت بيشتري بشه؟ به خدا اين درست نيست که تو برنامه اي که مثلا بايد براي سرگرم کردن مردم باشه- با تموم نقاط ضعف برنامه – سه تا مجري بشينن و تو ايام عيد با شرکت کننده ها مثل يه حيوون صحبت کنن! مثلا اينکه شرکت کننده گفت من فلان کار رو به اين شکل و با اين رکورد بلدم ، که مجري جوون با لباس کذايي که پوشيده بود علنا مي گفت امکان نداره ديگه دروغ نگو. عاقبت معلوم شد رقيب اون شرکت کننده رفيق همين مجري بود که بلافاصله اومد و برنامه بي محتواش رو اجرا کرد! اين واقعيت توسط خود همون مجريا برملا شد.به خدا همه مي دونن و خود شما مثل همه عزيزان معتقديد که مردم ولي نعمتان اين انقلابند؛ ولي دل آدم خون مي شه وقتي مي بينه چند تا مجري مرد با آرايش زنونه و يا مجرياي زن با رفتارها و تکيه کلام هاي عجيب و غير ديني که خيلي هاش بلوتوث شده هم تو برنامه آشپزي و تغذيه و ورزش و سرگرمي مجري ان، هم تو برنامه هاي شب قدر و سخنراني ها و نشست هاي ديني! کمترين کار اينه که آدماي متعلق به رقص و آواز رو نبايد به زور تو برنامه مذهبي چپوند!

چهارم: آقاي ضرغامي عزيز! در تقوا و انقلابي بودن شما شکي نيست. اما به خدا عده اي – هر چند معدود اما تاثير گذار- تو اين رسانه ملي نشستن و به خودشون واجب کردن به هر نحوي که شده به فرهنگ و باورهاي مردم ضربه بزنن. به خدا اين مطلب با اندکي تيزبيني توي بخش هاي مختلف و با مشاهده انتخاب کارشناسان عجيب و غريب و پخش برنامه هايي با سوژه هاي فردي و بدون منفعت براي عموم جامعه به راحتي قابل درک و مشاهده است.

پنجم: آقاي ضرغامي فقط کافيه به مجلات و مصاحبه هايي که با همين مجريا مي شه و از پشت پرده زندگيشون خبر مي ده يه نگاهي بندازين. نمي گم تو امورات خصوصيشون دخالت کنين اما مي شه فهميد که اين جور برنامه ها براي عده اي تبديل به سکوي پرش و شيرجه شده که مهمون توش بيارن و براي مجله و شرکت تبليغاتي و تور گردشگري و موسسشون ازش بهره برداري کنن!

آدم دلش براي مردم روستاهاي محروم کشور مي سوزه که چه فکري مي کنن! چه حالي دارن وقتي خيلي چيزها رو مي فهمن؟! وقتي متوجه مي شن پشت بعضي از اين چهره هاي گريم کرده چه عجايبي نهفتست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس