کد خبر 392783
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

نمایندگی ایران در سازمان ملل ادعاهای مندرج در گزارش روزنامه واشنگتن پست در مورد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را بی‌پایه و اساس خواند و آن را جعلی دانست.

به گزارش مشرق، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک ادعاهای مندرج در گزارش روزنامه واشنگتن پست در مورد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را بی‌پایه و اساس خواند و آن را جعلی دانست.

نمایندگی کشورمان در سازمان ملل تصریح کرد: جای تأسف است که این روزنامه ادعاهای دروغ و تکراری یک گروهک تروریستی را که ماهیت ضدانسانی آن برای همگان به‌ویژه افکار عمومی آمریکا آشکار بوده و جعلی بودن ادعاهای قبلی این گروهک پس از مدتی روشن شده، منتشر کرده است.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه خود افزود: گروه‌های تندرو و رادیکال که سرمایه‌گذاری سنگین و طولانی خود روی امنیتی کردن برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران را از دست رفته می‌بینند و شاهد انزوای روزافزون سیاست ایران هراسی در نتیجه رویکرد منطقی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تحولات بین‌المللی هستند با عصبانیت اقدام به دروغ‌پردازی و تبلیغات سیاه علیه برنامه کاملاً صلح‌آمیز هسته‌ای ایران کرده‌اند.

در پایان این بیانیه آمده است: همان‌گونه که در گزارش‌های  آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصریح شده، همکاری‌ها بین جمهوری اسلامی ایران و آژانس در سطح خوبی ادامه دارد و ایران به تعهدات و مسئولیت‌های خود در چارچوب ان.پی.تی. پایبند است و متقابلاً انتظار دارد سایر طرف‌ها نیز به‌دور از تأثیر از جنجال‌سازی گروه‌های تندرو و رادیکال به توافقات و تعهدات خود درباره حقوق هسته‌ای ایران پایبند باقی بمانند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    واشنگتن پست خر کیه .... در شان ایران نیست که بخاطر چرندیات یه روزنامه در سازمان ملل اعتراض کنه .... اونم یه روزنامه حامی اسراییل
  • محمد ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    راست میگه بابا! از قدیم گفتن سگ عو عو کند و کاروان بگذرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس