امير محمدحسن حبيبيان گفت: از شاخص هاي رهايي از توطئه هاي دشمن ، استفاده از رهنمودهاي مقام معظم رهبري است که بايد فرمايشان ايشان مانند چراغي فراروي ملت باشد.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از ايرنا، امير محمدحسن حبيبيان رييس حفاظت اطلاعات ارتش جمهوري اسلامي ايران روز دوشنبه به مناسبت سالروز شهادت سپهبد صياد شيرازي در ديدار فرماندهان لشکر 16زرهي با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين بر حفظ آمادگي و هوشياري همه جانبه نيروهاي مسلح به خصوص ارتش جمهوري اسلامي تاکيد کرد و گفت: به هيچ کشوري اجازه تعدي به خاک نظام مقدس جمهوري اسلامي را نخواهيم داد.

رييس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش گفت: نيروهاي مقتدر ارتش جمهوري اسلامي با تمام توان خود از کشور دفاع کرده و در مقابل تمامي توطئه هاي دشمن ايستادگي مي کنند.
وي اظهار داشت: از شاخص هاي رهايي از توطئه هاي دشمن ، استفاده از رهنمودهاي مقام معظم رهبري است که بايد فرمايشان ايشان مانند چراغي فراروي ملت باشد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين نيز در اين ديدار نيروهاي مسلح نظام مقدس جمهوري اسلامي را مومن، شجاع، مقتدر، با تقوي و هوشيار عنوان کرد و گفت: اين نيروها با ايثار وفداکاري در ابعاد مختلف براي حفظ بقاي نظام جمهوري اسلامي تلاش کردند.
آيت الله 'هادي باريک بين' افزود: در عرصه دفاع مقدس نيروهاي مسلح به عنوان يک ارتش مکتبي تجهيزات خود را به روز کرد و با آموزش هاي لازم و تجربيات هشت سال دفاع مقدس به شرايط ايده آلي رسيد.
وي جمهوري اسلامي ايران را نظامي مقتدر در دنيا دانست و اظهار داشت: امروز کشور ما از اقتدار بالايي برخوردار است بنابراين وظيفه ما و نيروهاي مسلح اين است که در برابر توطئه هاي دشمن هوشياري خود را حفظ کرده و براي رسيدن به موفقيت گوش به فرمان معظم رهبري بوده تا عزت و اقتدار خود را استمرار بخشيم.
آيت الله باريک بين در پايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره امير سرافراز شهيد صياد شيرازي گفت: صياد شيرازي مطيع ولايت بود و خدمات ارزنده اي براي اين کشور در برابر دشمنان داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    0 0
    درود بر ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • عباس ترکاشوند ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    درود بر پرسنل وسازمان حفاظت و اطلا عات ارتش
  • محمد ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    درود برسربازان گمنام ساحفاجا واولین ارگان اطلاعاتی کشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس