کد خبر 389996
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

رییس ستاد شورایاری‌های شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نگران وارد شدن شورایاری‌ها به بازی‌های سیاسی هستیم، گفت: دیانت، انقلابی، ارزشی و ولایی بودن از ویژگی های فرد شایسته است. همچنین افراد انتخاب شده می بایست مدیریت شهری را قبول داشته باشد و برای خدمت به مردم با انگیزه باشند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مرتضی طلایی رییس ستاد شورایاری‌های شورای شهر تهران، در نشست خبری برگزاری انتخابات شورایاری‌ها که امروز دوشنبه برگزار شد، افزود: 13هزار و 815 نفر از سطح مناطق برای حضور در انتخابات داوطلب شدند که 3500 نفر از آنها انتخاب می شوند، اما بکارگیری ده هزار نفر دیگر به عنوان مجمع مشورتی پیش بینی شده است.

وی زمان قطعی برگزاری انتخابات را 22 اسفند عنوان کرد و افزود: باید به انتخاب فرد شایسه به مردم کمک کنیم.

نایب رییس شورای شهر تهران شورایاری را بستر مداخله مردم در اداره جامعه دانست و گفت: تحقق این موضوع مستلزم طی کردن فرایندی است و وقتی ما باوجود همه حساسیت ها توانستیم زمان قطعی انتخابات شورایاری ها را تعین کنیم، یعنی این فرصت برای مردم فراهم شده است.

وی ادامه داد: ما حساسیت های موجود را به فال نیک می‌گیریم؛ چراکه باعث شد شورایاری ها در سطح محلات مطرح شوند و شاید در آینده شاهد توجه سایر شهرها به موضوع شورایاری‌ها باشیم.

طلایی با بیان این که ستاد هماهنگی شورایاری‌ها بزرگترین سازمان‌های مردمی در کشور است، ادامه داد: بیش از 6 هزار نفر نیروی داوطلب در سازمان‌های مردم‌نهاد فعالاند، علاوه بر این، این سازمان از ظرفیت دوره‌های گذشته شورایاری‌ها استفاده می‌کند و قرار است پس از برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها، ستاد هماهنگی اقدام به تشکیل مجمع ادواری شورایاران کرده و از ظرفیت دوره‌های گذشته شوراها استفاده کنیم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس