رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه پایتخت یمن جزء مناطق امن منطقه است، گفت: آمریکائیها و به دنبال آن انگلیس و فرانسه حیله گری و جو سازی نکنند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ سردار سرلشکر بسیجی دکتر «سیدحسن فیروز آبادی» در پی تحولات یمن و دستاوردهای جدید انقلابیون این کشور افزود: امروز با استقرار انقلابیون در پایتخت یمن و قرار گرفتن مراکز نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در کنترل نیروهای انقلاب، پایتخت این کشور از امن ترین مناطق منطقه به حساب می آید.

وی ادامه داد: از رفتار آمریکائیها، انگلیسی ها و فرانسوی ها بوی توطئه بر می آید، آنها به دنبال حیله گری و جو سازی هستند.

سرلشکر فیروز آبادی اضافه کرد: در یمن ناامنی در کار نبوده، مگر اینکه آمریکائیها و دنباله رو های اروپایی آنها بخواهند آن را ایجاد کنند.

فیروزآبادی تصریح کرد: آن ها کاری از دستشان بر نمی آید، چرا که در کشور یمن چیزی در اختیارشان نیست، اگر کاری می توانستند ، انجام دهند، طی یکی دو سال گذشته که در ارکان حکومت نفوذ داشتند انجام می دادند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: بهتر است آمریکا، انگلیس و فرانسه دست از خباثت و رسوایی بردارند و از سفرا و مأمورین فراخوانده خود از 'صنعا' سوال کنند که در یمن چه خبر است؟

فیروزآبادی با توصیه به آمریکائی ها و دیگر دشمنان انقلاب یمن برای عبرت گرفتن از آنچه در عرصه دشمنی با ملت ایران به دست آورده اند، خطاب به سران مغرور و بی خرد آن ها، گفت: بهتر است بیش از این مانند آنچه در ایران برای خود نفرت آفریده اند، در یمن چنین نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    خدارو شکر یک کشور به محور مقاومت افزوده شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس