کد خبر 388364
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش جنگال (جنگ الکترونیک) این نیرو در اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: این ظرفیت در متخصصان ما وجود دارد که جنگ الکترونیک دشمن را خنثی کرده و بر روی سیستم‌های مخابراتی و الکترونیکی او تأثیر بگذاریم.

به گزارش مشرق،  امیر «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان ارتش با فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: در این دیدارها که به‌طور سالانه با اذن مقام معظم رهبری انجام می‌شود از سوی فرماندهان گزارشی از وضعیت نیروها به محضر معظم‌له ارائه می‌شود.

وی افزود: در این دیدارها ایشان به‌عنوان فرمانده معظم کل قوا تدابیر و رهنمودهای خود را نسبت به عملکرد نیروها در سال گذشته عنوان کرده و همچنین برنامه‌های سال جدید نیروها را مورد بررسی و تدبیر قرار می‌هند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره ارزیابی عملکرد نیروی زمینی بر اساس گزارشی که خدمت رهبر انقلاب ارائه شده بود، به دفاع پرس گفت: من احساس کردم بحمدالله نیروی زمینی در این گزارش توانسته بر آن رسالت، مسئولیت و ماموریتی که عهده‌دار است عمل کند و آمارهای ستاد کل نیز مؤید این مطلب بود.

وی همچنین با اشاره به تهدیدات پیش رو تصریح کرد: فضای پیش روی ما امروز بسیار گسترده است و دشمن با تمام قوا در نزدیکی مرزهای ما حضور دارد، لذا ما باید به‌عنوان بازوی مسلح نظام آمادگی خود را ارتقا دهیم تا بتوانیم در مقابله با تهدیدات به آن رسالتی که برعهده‌مان گذاشته شده، به شایستگی عمل کنیم.

امیر پوردستان در ادامه به زمان اجرای رزمایش جنگ الکترونیک (جنگال) نیروی زمینی اشاره و تصریح کرد: ان‌شاءالله این رزمایش در اسفند ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود و سعی می‌کنیم در آن از تمامی ظرفیت‌های نیروی زمینی استفاده کنیم، تا اقتدار نیروی زمینی را در حوزه جنگال به منصه ظهور درآوریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: این ظرفیت در متخصصان ما وجود دارد که جنگ الکترونیک دشمن را خنثی کرده و بر روی سیستم‌های مخابراتی و الکترونیکی او تاثیر بگذاریم.

پیش از این امیر پوردستان در خصوص توانمندی نزاجا در حوزه جنگ الکترونیک گفته بود: نیروی زمینی ارتش این قابلیت را دارد که در یک حوزه‌ی پارازیته که دشمن آن‌را ایجاد کرده تا ارتباطات ما را مختل کند، آن را خنثی کرده و بستر را برای ارتباط تاکتیکی ایجاد کند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسی ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    خوبه خبرای ارتش رو دوست دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس