فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت:جنگ اقتصادی بسیار کوچکتر از جنگ دفاع مقدس است؛ برای پیروزی در این جنگ تنها به فداکاری ما نیاز است؛ ما باید همه جوره در میدان باشیم و با هم بسیج شویم تا به موفقیت دست یابیم.

به گزارش مشرق، سردار "امیرعلی حاجی‌زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای شهرستان قزوین که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای قزوین اظهار داشت: هیچ‌گاه نباید فریب کشورهای غربی و آمریکایی را خورد. امروز دشمنان ما در برابر جمهوری اسلامی ایران به خصوص در حوزه‌ی نظامی نمی‌توانند کاری کنند.

وی در ادامه افزود: دشمن همواره تلاش دارد تا از حوزه‌های مختلف به ما آسیب برساند؛ امروز نیز تمام توان خود را بر این گذاشته که ایران را در حوزه اقتصادی به زانو درآورد.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری در تمامی حوزه‌ها تدبیر کرده‌اند و این تدبیر تنها ویژه‌ی حوزه نظامی نیست. ایشان فرمودند تا هر وقت می‌خواهید مذاکره کنید، ولی من خوش‌بین نیستم. اگر مذاکرات هسته‌ای هم حل شود، چیزی دیگری را بهانه می‌کنند.

فرمانده هوافضای سپاه بر لزوم خودکفایی در تمامی حوزه‌های تاکید و خاطرنشان کرد: برای ارزیابی و شناخت موفقیت حاکمیت دینی باید به بررسی پیشرفت‌های کشورمان در بازه‌ی زمانی پس از انقلاب و مقایسه با دیگر کشورها در این بازه زمانی پرداخت.

وی بیان کرد: آمریکا و غرب یک غول پوشالی هستند و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

سردار حاجی زاده گفت: جوانان ما توانمندی انجام هر کاری را دارند و خواسته‌ای نیست که از آنان داشته باشیم و آنان نتوانند انجام دهند پس امروز ما نباید سرنوشت کشور را به مذاکره گره بزنیم.

وی در پایان تصریح کرد: جنگ اقتصادی بسیار کوچکتر از جنگ دفاع مقدس است؛ برای پیروزی در این جنگ تنها به فداکاری ما نیاز است؛ ما باید همه جوره در میدان باشیم و با هم بسیج شویم تا به موفقیت دست یابیم.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس