آلمان در چارچوب مبارزه با تروریسم ، کمک های نظامی به ارزش 13 میلیون یورو در اختیار اقلیم کردستان عراق قرار می دهد .

به گزارش مشرق، وزارت دفاع آلمان در بیانیه ای اعلام کرد برلین در راستای تلاش برای مبارزه داعش در عراق تصمیم گرفته است کمک های نظامی به ارزش 13 میلیون دلار در اختیار اقلیم کردستان قرار دهد .

وزارت دفاع آلمان افزود کمک های نظامی این کشور شامل 30 قبضه سلاح ضد تانک ،
203 قبضه بازوکا‌( آر پی جی ) ، 4 هزار و 80 قضه سلاح سبک ، 40 مسلسل و 10 هزار نارنجک ، 10 نفر بر ، 10 خوروی آمبولانس نظامی ، 6 میلیون و 500 هزار گلوله و مقادیر زیادی از انواع لباس های نظامی زمستانی و پزشکی در اختیار اقلیم کردستان قرار می گیرد.

 در همین حال وزارت امور خارجه آلمان در بیانیه ای اعلام کرد سازمان ملل بارها موضوع مبارزه با سازمان های تروریستی از جمله گروه تروریستی داعش را بررسی کرده است .

وزارت خارجه آلمان در این بیانیه افزایش انواع کمک ها به دولت عراق و اقلیم کردستان را خواستار شد .وزارت خارجه آلمان افزود این کشور در چارچوب توافقنامه های بین المللی عمل می کند و در سایه حمایت های بین المللی و تلاش های گسترده ارتش عراق ، نیروهای پیشمرگه و گروههای مقاومت مردمی پیشروی داعش در برخی مناطق عراق متوقف شده و حتی داعش مجبور به عقب نشینی از برخی مناطق دیگر شده است .
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    0 0
    یک روزی در مورد حمایت اروپائی ها از هم فکر می کردم و غبطه می خوردم . مثلا دیدم المان به دولت یونان فلان قدر کمک کرده . رفتم بررسی کردم این کمک به چه صورتی بوده دیدم المان یک طلبی از یونان داشته که اصل و فرع ان می شده فلان مبلغ بعد المان همان فلان مبلغ را از بدهی یوننان تسویه کرده و بدهی قبلی را صفر کرده در عوض وام جدید را که اصل و فرع بدهی قبلی است تقسیط کرده . یاد این شعر افتادم که جان دیوان و ددان از هم جداست متحد جان های مردان خداست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس