میشل اوباما گفت که تعریف این فیلم از خانواده‌ها اعضای ارتش و سفرهای دشواری را که زنان و مردانی که یونیفورم ارتشی پوشیده‌اند متحمل می‌شوند باید ستایش کرد. آیا بعد فیلم آرگو، حرف‌های میشل اوباما زنگ اسکار را برای تک‌تیرانداز آمریکایی هم به صدا در می‌آورد؟

گروه جنگ نرم مشرق- درام جنگی کلینت ایستوود هنوز هم صدرنشین جدول فروش است. میشل اوباما همسر رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی اظهار داشت که باید تصویر کهنه‌کاران جنگ در صنعت سرگرمی ترقی کند.

میشل اوباما گفت که تعریف این فیلم از خانواده‌ها اعضای ارتش و سفرهای دشواری را که زنان و مردانی که یونیفورم ارتشی پوشیده‌اند متحمل می‌شوند باید ستایش کرد. اوباما که در گردهم‌آیی واشنگتن و در گروهی موسوم به «6gotyour» حرف می‌زند می‌گوید این گروه قرار است تصویر درستی از ارتشی‌ها در سینما و سایر سرگرمی‌ها ارائه بدهد.

بردلی کوپر، که در فیلم ایست‌وود نقش اصلی یعنی کریس کایل را بازی می‌کند یکی از حضار در این مراسم بود. میشل اوباما ادامه می‌دهد: فیلمِ یک ِ امروز گیشه‌های آمریکا تفسیری پیچیده و احساساتی از کهنه‌کاران ارتش و خانواده‌شان است. می‌دانم این فیلم منتقدانی دارد اما در حال روی احساسات و تجربیاتی دست می‌گذارد که من اخبار دست اول آن‌ها را از خانواده‌های کسانی که در ارتش خدمت می‌کنند در طول سال‌های گذشته شنیده‌ام.

آیا حرف‌های میشل اوباما زنگ اسکار را برای تک‌تیرانداز آمریکایی به صدا در می‌آورد؟ این احتمال هم وجود دارد. به خصوص وقتی به یاد بیاوریم که دو سال پیش میشل اوباما از کاخ سفید، جایزه بهترین فیلم را به اثر ضد ایرانی و سیاسی «آرگو» داد و در حقیقت حمایت کاخ سفید را از فیلمی اعلام کرد که هیچ کس تصورش را هم نمی‌کرد که برنده اسکار شود.

منبع: روزنامه هفت صبح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس