کد خبر 385530
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

تورنمنت بین المللی امارات با مبارزات تکواندوکاران اوزان ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم در سالن فجیره آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، تورنمنت بین المللی امارات (G1) از روز پنج‌شنبه 16 بهمن‌ ماه به مدت 3 روز در سالن فجیره برگزار خواهد شد که 16 نماینده از کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

بر اساس برنامه اعلام شده، وزن‌کشی اوزان 58- و 80- کیلوگرم روز چهارشنبه 15 بهمن‌ از ساعت 17 تا 19 و جلسه سرپرستان و داوران مسابقات در همین روز از ساعت 18 به وقت محلی انجام می‌شود و تمرین تیم‌ها در این مدت در محل سالن‌های تمرین، برنامه‌ریزی شده است.

پنج‌شنبه، 16 بهمن‌ در اولین روز مسابقات مبارزات اوزان 58- و 80- کیلوگرم پیگیری می‌شود که از تیم کشورمان، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی (وزن دوم)، فرزاد عبداللهی و میلاد بیگی ( وزن ششم) به مصاف حریفان‌شان خواهند رفت.

روز دوم مسابقات (جمعه - 17 بهمن‌ ماه)، مبارزات اوزان 54- ، 74- کیلوگرم برگزار خواهد شد که نمایندگان ایران، محمدکاظمی، آرمین هادی‌پور، هادی مستعان (وزن اول)، علیرضا نصرآزادانی و مسعود حجی‌زواره (وزن پنجم) هستند.

شنبه 18 بهمن‌ و در روز پایانی این رقابت‌ها، ایران 7 نماینده در اوزان 63-، 68-، 87- و 87+ کیلوگرم دارد و سینا بهرامی (وزن سوم)، محمد باقری معتمد، بهنام اسبقی (وزن چهارم)، مهدی خدابخشی و امید عمیدی (وزن هفتم)، سجاد مردانی و مرتضی شیری (وزن هشتم) بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) است.

طبق برنامه؛ مسابقات از ساعت 9 صبح به وقت محلی آغاز می‌شود.

تورنمنت بین‌المللی فجیره امارات G1 است و به نفر اول 10 امتیاز، نفر دوم 6 امتیاز و نفرات سوم 3.6 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 تعلق خواهد گرفت.

اردونشینان تیم‌ ملی کشورمان سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه راهی امارات می‌شوند و یک‌شنبه 19 بهمن‌ماه به ایران بازخواهند گشت.

منبع: سایت فدراسیون تکواندو
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس