کد خبر 384944
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان داشت که نیروهای حزب الله لبنان برای ورود به اراضی اشغالی نیازی به استفاده از تونل ندارند.

به گزارش مشرق، سایت شبکه المیادین نوشت: موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگوی تلویزیونی عنوان داشت: نیروهای حزب الله لبنان برای عبور از مرزها و ورود به اسرائیل به تونل‌ نیاز ندارند و آنها می‌توانند بدون استفاده از این تونل‌ها وارد اسرائیل شوند.

وی در ادامه مدعی شد: عملیات حمله به قنیطره برای امنیت اسرائیل ضروری بود و اگر ما منتظر اقدامات جهاد مغنیه می‌شدیم باید منتظر دیدن یک عملیات گسترده علیه اسرائیل طی تنها چند هفته بودیم.

یعالون در حالی که به شدت عصبانی بود، عنوان داشت: ایران در کنار حزب الله در سوریه و جهاد اسلامی در غزه و همچنین حماس جبهه‌ای علیه ما گشوده است و تلاش دارد تا کرانه باختری را مسلح کند.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا روند جست‌وجو برای پیدا کردن تونل‌های موسوم به تونل‌های حزب الله لبنان را در مناطق شمالی اراضی اشغالی از سر گرفته است.

یعالون همچنین تاکید کرد: ارتش اسرائیل با جدیت تمام به وظایف خود عمل می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    ان شاء الله زوال رژیم نجس اشغالگر نزدیک است خیلی نزدیک
  • محسن از اصفهان ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    وظیفه اصلی ارتش و ساکنین رژیم صهیونیستی: 1- کشتن زنان و کودکان بی دفاع 2- ترر افراد مخالف 3- پرورش تروریست ها 4- ایجاد فتنه و در گیری در کل دنیا برای حفظ منافع یهودیان
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    شاید بد نباشه تو سیستم انتشار نظرات تجدید نظری بکنید. آخه این نظر رو چرا منتشر نکردید: جوانان قطعا اون روز را خواهند دید. اگه گفتید کدوم روز رو؟ "جمهوری اسلامی ایران تا روزی که آرمان فلسطین به ثمر برسد، مصمم خواهد ایستاد و آن روز را جوانان قطعاً خواهند دید." صحبت چند روز پیش رهبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس