صهیونیست‌ها پاسخ ترور در قنیطره را عینا در مزارع اشغالی شبعا دریافت کردند. نتانیاهو بلافاصله تهدید کرد که "ما را امتحان نکنید" و وعده پاسخ داد. چند گلوله‌ای هم به مناطقی شلیک شد که تلفاتی نداشت. حالا مقاومت پیروزمندانه به انتظار نشسته است؛ به انتظار حماقت بعدی اسرائیل تا این‌بار سیلی محکم‌تری بنوازد.

به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب در سخنراني تاريخي در مراسم گشايش كنفرانس بين‌‏المللي حمايت از انتفاضه فلسطين در چهارم ارديبهشت 1380 در تهران فرمودند: «دلايلي در دست است كه عدّه‏اي از اراذل و اوباشِ غيريهودي شرق اروپا را به نام يهودي به فلسطين كوچانيدند...»

مقام معظم رهبري همچنين در خطبه‎هاي نماز جمعه تهران به تاریخ 29 شهريور 1387 نیز می‌فرمایند: «مگر مردم اسرائيل كى‏ هايند؟ همان كسانى هستند كه غصب خانه، غصب سرزمين، غصب مزرعه، غصب تجارت به وسيله‌‏ى همين‏‌ها دارد انجام مي‎گيرد. سياهي‎لشگرِ عناصر صهيونيسم، همين‏ هايند. نمي‎شود ملت مسلمان نسبت به افرادى كه اينجور عامل دست دشمنان اساسى دنياى اسلام هستند، بى تفاوت باشد. نه، ما با يهودى ‏ها هيچ مشكلى نداريم، با مسيحی‌ها هيچ مشكلى نداريم، با اصحاب اديان در دنيا هيچ مشكلى نداريم؛ اما با غاصبان سرزمين فلسطين چرا؛ مشكل داريم. غاصب هم فقط رژيم صهيونيستى نيست. اين موضع نظام است، اين موضع انقلاب است، موضع مردم است.»

چهار مهره کلیدی ارتش اسرائیل در لیست انتظار حزب‌الله +تصاویر

صهیونیست، صرف صهیونیست بودنش کافیست تا به عنوان غاصب و متجاوز به سرزمین‌های اسلامی و اشغال قبله اول مسلمین تاوان بدهد. این‌ها تنها دو نمونه از ده‌ها مورد بیانات معظم له درباره لزوم برخورد با صهیونیست‌هاست؛ برای آنان که می‌پندارند این جماعت -به تعبیر رهبر انقلاب- اراذل و اوباش‌ها غیرنظامی هستند و تهدیدشان نقض حقوق بین‌الملل است! چه اینکه، با غاصب و متجاوز به جان و مال و ناموس مسلمین راهی جز مواجهه نیست.

در گزارش پیشین، گزینه‌هایی در سطح فرزندان سران رژیم اسرائیل را معرفی کردیم با عنوان «پرونده‌ آقازاده‌های صهیونیست روی میز حزب‌الله» که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های صهیونیستی داشت. به فاصله سه روز، صاعقه‌های حزب‌الله بر سر اشغالگران صهیونیست فرود آمد. طبق گزارش منابع اسرائیلی مرگ دو نظامی و زخمی شدن تعدادی دیگر تأیید شد، در حالی که منابع لبنانی از کشته شدن 17 نظامی خبر دادند. اما این پایان کار نخواهد بود...

چهار مهره کلیدی ارتش اسرائیل در لیست انتظار حزب‌الله +تصاویر

فرمانده سپاه پاسداران یک روز پیش از این حمله هشدار داده بود که «اسرائیل دست و پاهای آخرش را میزند و کارش تمام است» [1]. سردار نقدی رئیس سازمان بسیج هم تأکید کرد «اسرائیل دیگر روزهای آرام و آبادی نخواهد داشت»[2].

سردار محمد علی جعفری فرمانده سپاه بار دیگر روز جمعه نیز اعلام کرد که پاسخ حزب‌الله و جمهوری اسلامی یکی است و این تنها پاسخی حداقلی به اسرائیل بود. [3]

سید حسن نصرالله هم در سخنرانی جمعه شب خود، ضمن هشدار به صهیونیست‌ها تأکید کردند «پیام امروز از حالا به بعد، در صورتی که هر یک از اعضای کادر حزب الله یا هر جوانی از جوانان حزب الله، ترور شود، اسرائیل را مسئول دانسته و به دشمن اسرائیلی در هر زمان و مکان و به شیوه ای که آن را مناسب بدانیم،‌ پاسخ خواهیم داد.» [4]

افسران و مراکز تجمع صهیونیست‌ها در لیست انتظار حزب‌الله +تصاویر

در این گزارش، از گزینه‌های نظامی و عملیاتی اسرائیل برای انتقام «خاص» از این رژیم، رونمایی می‌کنیم...مقاماتی که در لیست انتظار حزب‌الله برای «انتقام» قرار دارند... البته یکی از این گزینه‌ها، سرگرد "یوخای کالانگل" (Yochai Kalangel) از فرماندهان تیپ مخصوص گفعاتی (Givati) بود که در عملیات روز چهارشنبه رزمندگان حزب‌الله به هلاکت رسید و پیش از انتشار این گزارش، از «لیست انتظار» حذف شد.

گزینه اول: یوخای کالانگل (Yochai Kalangel)

سرگرد یوخای کالانگل فرمانده تیپ گفعاتی ارتش اسرائیل بود. 25 سال داشت. تیپ گفعاتی مجموعه‌ای از پیاده‌ نظام ارتش اسرائیل برای عملیات در شرایط مختلف - به عنوان نیروی زمینی و دریایی -هستند. تیپ گفعاتی همواره از جمله نیروهای پرکار در تجاوز به باریکه غزه بوده‌اند. این نیروها طی عملیات مختلف از سال 2002 تا تجاوز اخیر اسرائیل به غزه، شرکت داشتند و عمده فعالیت آن‌ها نفوذ به داخل غزه، شناسایی، ترور یا ربایش فرماندهان و نیروهای حماس بوده است. همچنین کشف چند تونل حماس در غزه نیز توسط این نیروها انجام شده است.

چهار مهره کلیدی ارتش اسرائیل در لیست انتظار حزب‌الله +تصاویر
یوخای کالانگل و بنی گانتز رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل

تیپ گفعاتی در جنگ 55 روزه نیز همزمان با حملات هوایی، دریایی و گلوله‌باران غزه، از زمین وارد این باریکه شدند که با مقاومت نیروهای حماس و جهاد اسلامی، با برجای گذاشتن تلفات مجبور به عقب‌نشینی و خروج از غزه شدند.

افسران زبده اسرائیلی در لیست انتظار حزب‌الله +تصاویر
سه فرمانده ارشد ارتش اسرائیل که در جنگ لبنان و حمله به غزه از فرماندهان میدانی بودند

گزینه دوم: غسان علیان (Ghassan Alian) רסאן עליאן

سرهنگ غسان علیان، 42 ساله. فرمانده تیپ گولانی. او اصالتا یهودی نیست و از دروزی‌های مهاجر است. کهنه‌کارترین افسر دروزی ارتش اسرائیل است. نفتالی بنت وزیر اقتصاد کابینه اسرائیل، او را «برادر» می‌خواند. سابقه‌ای طولانی در تیپ‌های مختلف رزمی IDF (نیروهای دفاعی اسرائیل) داشته است. فرماندهی نیروهای ارتش اسرائیل در کرانه باختری را هم در کارنامه دارد.

آخرین فعالیت‌هایش به مشارکت در جنگ 2014 غزه بازمیگردد. علیان، حملات شبانه تیپ گولانی به نوار غزه را فرماندهی می‌کرد. در یکی از درگیری‌ها با نیروهای مقاومت فلسطین، مجروح و به بیمارستان منتقل شد.


غسان علیان و زخم‌هایی که از رزمندگان فلسطینی در جنگ اخیر غزه بر صورت دارد

تیپ گولانی به عنوان زبده‌ترین نیروهای ارتش اسرائیل شناخته می‌شوند... فرمانده این تیپ که یک بار از نیروهای مقاومت فلسطین زخم خورده است، گزینه خوبی برای «سیلی» مقاومت در گام‌های بعدی است.

گزینه سوم: عیال آیزنبرگ (Eyal Eizenberg) איל איזנברג

ژنرال آیزنبرگ، 50 ساله. در تهاجم اسرائیل به غزه در سال 2008 فرمانده لشکر غزه بود. هم اکنون هم فرمانده نیروهای دفاع میهنی ارتش اسرائیل است. سابقه فرماندهی در تیپ گفعاتی را نیز در کارنامه دارد. در تهاجم اسرائیل به نوار غزه در سال 2004 هم آیزنبرگ مغز متفکر اسرائیلی‌ها بود. علاقه زیادی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم باریکه غزه از خود نشان داده است. در حمله سال 2006 به لبنان هم ردپای او دیده می‌شود. جنگی که با شکست مفتضحانه اسرائیل همراه شد و کمیته وینوگراد، بسیاری از فرماندهان دخیل در جنگ لبنان را برکنار کرد. اما آيزنبرگ به کار خود در ارتش ادامه داد و بعد به فرماندهی لشکر غزه منصوب شد.



گزینه چهارم: یانیو آصور (Yaniv Asor)

سرهنگ دوم آصور، از فرماندهان کهنه‌کار گولانی و فرمانده این تیپ از 2012 تا 2014. در تهاجم سال 2006 به لبنان به همراه سرگرد "کلین" و نیروهایشان از گردان 51 گولانی وارد بنت جبیل لبنان شدند. اما سرانجام این تجاوز ضربه سنگین حزب‌الله و کشته شدن سرگرد "کلین" و فرار "آصور" به داخل مرزهای اشغالی بود. گردان 51 گولانی تلفات سنگینی در بنت جبیل داد. فاصله آصور با رزمندگان حزب‌الله به یک دیوار رسیده بود که سربازان مقاومت با نارنجک نیروهای متجاوز را هدف قرار دادند که معاون آصور، سرگرد "روی کلین" به هلاکت رسید.



یانیو آصور فرمانده پیشین تیپ گولانی یکبار تا مرز هلاکت به دست رزمندگان حزب‌الله پیش رفت اما جان سالم به در برده و معاون و سربازانش را در بنت جبیل از دست داده است. اما این بار در صورت تکرار حماقتی از سوی اسرائیل، معلوم نیست بار دیگر فرصت دیدار خانواده‌اش را پیدا کند.

هرچند بعید به نظر می‌رسد اسرائیل پس از ضربه "شبعا" به این زودی‌ها بر روی پایش بایستد و به فکر حماقتی دوباره باشد، اما لازم است همانطور که فرماندهان نظامی ایران و دبیرکل حزب‌الله لبنان هشدار دادند، مقامات این رژیم دیگر مقاومت و ایران را نیازمایند، که هزینه‌ای به مراتب سنگین در مرزهای اشغالی و مراکزشان در سایر نقاط جهان خواهند پرداخت. پاسخ بعدی مقاومت «حداقلی» نخواهد بود.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[1] سرلشکر جعفری در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید الله‌دادی و رزمندگان حزب‌الله، 7 بهمن 1393

[2] سردار نقدی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید الله‌دادی و رزمندگان حزب‌الله، 7 بهمن 1393

[3] سرلشکر جعفری در حاشیه همایش «جهاد ادامه دارد»، 10 بهمن 1393

[4] سید حسن نصرالله در مراسم گرامیداشت شهدای قنیطره، 10 بهمن 1393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    1 0
    الان صهیونیسم ها دوباره دارن این خبرو میخونن وکامنت ما رو. وای...............
  • بهمن ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    امام خامنه ای (مدظله العالی): اگر رژیم صهونیستی دست از پا خطا کند تلاویو وحیفا را با خاک یکسان میکنیم
  • عماد ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    به قول سید مقاومت"اسراییل از خانه عنکبوت سست تر است."
  • گمنام ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    ان شا الله در حماقت بعدی صهیونیست ها قدس شریف را آزاد خواهیم کرد....
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    25 ساله و فرماندهی تیپ؟!
  • گمنام ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    ان شا الله در حماقت بعدی صهیونیست ها قدس شریف را آزاد خواهیم کرد....
  • ناشناس ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    انشاءالله حزب الله تک تک این افسران اسرائیل را در انتقام از خون شهید عماد مغنیه و فرزندش شهیدش به درک واصل نماید.
  • ناشناس ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است .
  • کاپیتان ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    این جمله ی ایشون تاریخی است تاریخی! قشنگ یادمه کی این حرف رو زد اون موقع من راهنمایی بودم!!! 10 سال بیشتره ولی یادمه والله اسرائیل اوهن من بیت العنکبوت
  • حسین ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    اسراییل بیشتر یک یا دو دهه دیگر وجود نخواهد داشت.
  • ناشناس ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    سید حسن نصرالله ؛ نواده روح الله .
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کاش گزینه های بیشتری رو قرار میدادین دلم یه جنگ تمام عیار میخواد دیگه وقتشه حزب الله شر این سگای هارو از سر مردم فلسطین کم کنه فلسطین جای زیست سگ های هار صهیونیست نیست باید پرتشون کرد بیرون
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    1 0
    بنیامین نتانیاهو به حزب الله و حامیان منطقه ای آن گفت: «ما را در معرض امتحان نگذارید و سعی نکنید ما را به چالش بکشید... ارتش اسرائیل برای نشان دادن واکنش، همه قدرت لازم را دارد». وی افزودوگفت: «کسی که با آتش بازی می کند، پاسخی آتشین می گیرد».
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    دوستان توجه کردید شوخی شوخی داره جنگ میشه یکی حزب‌الله و دیگری اسراییل جنگ ما با عراق همین اتفاق افتاد ابتدا ترور تهدید و در نهایت حمله نظامی....
  • نیروانا ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    برای هزارمین بار میگویم مهره های اسرائیل در ایران را ترور کنید که این داغ سنگین تری از ترورفرماندهان اسرائیلی است گرگ هایی که امروز در لباس میش برعلیه انقلاب توطئه و دسیسه میکنند به مراتب خطرناک تر از افسراسرائیلی اند و همه تون هم میدانیدمنظوررمن چه کسی و چه کسانی هستند لطفا به کوچه علی چپ نزنیدکه این مهره یا مهره ها چه کسانی هستند
  • مهدی ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    بخواب بینیم یهودیه ترسوووووو! بیخود هم خودتو به تبریز شهر دلاوران ایران منتسب نکن!!
  • libby ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اگه پسران نتانیاهو وحشی کشته شدن گوسفند قربونی می کنم
  • مهدی ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    موش های بز دل کثیف ...
  • قاسم ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اینا از بس آدم های بیگان رو کشتن دیگه انسانیتی درونش نمونده. هیچ راه نجاتی واسه این افراد نیست. تنها راه هدایتشو سیفونه تا محیط اطراف از لوس وجودشون پاک بشه. به امید تطهیر زمین از لوس وجود صهیونیست ها.
  • احمد ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مشرق ادامه بده ......زده ای به خال .....تبریک ....مبروک ......................................اوکی
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    شما هم با این کاراتون اول دخلشونو بیارید اگر دوست داشتید بگید ما بودیم انقدر اعلام نداره که طرف بره تمهید بچینه
  • ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    قمپز در کرده!
  • پسر شیک پوش ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    داریم میریم صهیون کشی ... هی هی دوستان شُله ...
  • ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اينقدر به آقازاده هاي اسرائيل گير ندين اونوقت آن دسته از آقا زاده هايي كه دارند توي اروپا با پول ددي و ملت حال ميكنند (ببخشيد درس ميخوانند )در خطر مي افتند والا به خدا زشته بنده خداها تازه بورسيه فاميلي گرفتند اونوقت دوباره بايد برگردند ايران كه ترور نشوند
  • ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مشرق جان جنگ روانی را ادامه بده باور کن این هم نوعی جهاد با صهیونیستها ست اینها به محض خواندن این گزارشها خودشان را خیس میکنند و در فرار از سرزمینهای اشغالی تعجیل خواهند کرد زیرا اینها بسیار ترسو و جان عزیز هستند
  • ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    شما نمیفهمی عزیزم بگذارمشرق کارش را بکند که او خود در کارش متبحر است
  • ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مشرق یکی از سگهای اصلی بنی گانتز را از قلم انداختی
  • ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    عالی بود برادر صدها لایک بر این کامنت وکامنت گذار++++++++++++
  • ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    خدایا فرماندهان کودک کش اسرائیلی کثیف را بدست رزمندگان اسلام به هلاکت برسان و با کشته های نجس داعش محشور کن
  • SMM ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    عقده ی حقارت داری نه؟ اگر غیرت داشتی این کامنت پوچ رو نمیذاشتی قبل از ماجرای شبعا هم از این جور کامنت ها امثال تو میذاشتن ولی بعد از کمین حزب الله همه خفه خون گرفتن تو هم همین کار رو بکن
  • مهران ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مشرقی کارت درسته
  • شیعه ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کشور فلسطین اشغالی به دلیل مساحت کم با این تعداد نیروهای مسلح یهودی امنیت تقریبا مناسبی دارد لذا پیشنهاد می شود لیست پرواز هواپیمایی ها به آن سرزمین کنترل و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی آنها شناسایی و شکار شوند.
  • ضد صهیونیسم ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ضرط
  • ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    عزیزم اگه دلت جنگ میخواد از ما مایه نذار. خودت برو بجنگ.
  • طاهر ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آره بزنیشون تا بفهمن چه دردری داره!!!!!!!!
  • سرباز رهبری ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    با دو کلمه به غلط کردن افتادن وای به روزی که جمله از دهان مبارک سید حسن جاری شود .... نحن صامدون
  • بی نام ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    یعنی به همون عملیات بسنده کردیم و حالا به صهیونیست ها میگوئیم اگر دست از پا درازتر کنید نوبت این چند نفر است ؟ نه خیر باید همین چند نفر بالا را که ذکر کردید از روی زمین محوشان کنیم تا شاید قلبمان آرام بگیرد.
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    به نظرم نویسنده این مقاله ها سن و سالی در حدود 20-25 داشته باشه! اول نوشته بود بریم فرزند مسئولانشون رو ترور کنیم. حالا میگه نظامیاشون رو ترور کنیم! به هر حال با این که خیلی خام است ولی در حال پیشرفت است!
  • رضا ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ان شاالله در حماقت بعدی صهیونیست ها نابود نابود میشود
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    خخخخ عجب توهماتی
  • محسن ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    سلام این یک ایده بسیار خوب است و به نظر من باید نه تنها افسران رژیم غارتگر صهیونیستی ،و سازمان موساد ،بلکه افسران عالیرتبه ایالات متحده و سیا ،و افسران انگلیسی و ام ای سیکس نیز در این لیست انتظار قرار بگیرند.
  • الی ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    عملیات شبعا قدرت شون رو خیلی واضح نشون داد :)) که چطور تو روز روشن و با آگاهی کامل از اینکه می دونستن قراره اتفاقی بیفته همچین تلفاتی دادن ... اهان یادم رفت ... یاد التماس هاشون هم به خیر که تو رو خدا کاری نداشته باشید خخخخخخخخخ کلی خندیدیم
  • خداپرست ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    برخی در کامنت‌های فوق، لزوم پرهیز از جنگ را مورد اشاره قرار داده‌اند و برخی نیز آرزوی جنگ با اسرائیل و نابودی این رژیم جعلی را دارند. هیچ‌کس منکر بد بودن جنگ نیست؛ اما کاش کسانی که به شکلی روشنفکرانه بر دوری از گزینه جنگ تأکید دارند اندکی به اقدامات جنگ طلبانه و فتنه‌افروزی اسرائیلی‌ها فکر می‌کردند؛ شاید آن وقت به این نتیجه می‌رسیدند که تنها راه جلوگیری از این فتنه‌گری‌ها و ظلم‌های صهیونیست‌ها گزینه جنگ و در واقع «مقاومت» است.
  • علی ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    توگوربه گوری که ایران نیستی رفتی سوراخ موش پس خفه شو وطن فروش
  • محمد ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    برهرچی صهیون و صهیون پرسته لعنت
  • سعید ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ذرت پرت کرده....
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    راست میگه دیگه آخه این چه اخبار تخیلیه که مشرق میذاره؟!!نباید خودمونو گول بزنیم بعد به هرکس برچسب صیهونیسم بزنیم
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    لطفا یک جوری بزنند که مثل هندونه کله شون نترکه تا قیافشون معلوم باشه.
  • حسين ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ايول به حزب الله كه باعث افتخار بچه شيعه هاست
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مشرق جان مگه من چی گفتم که حرفمو سانسور کردی؟!!فقط گفتم این گزارشت یا دروغین و خیالیه یا اگه راست باشه جزء گزارشهای محرمانست و اجازه چاپشو نداشتی!
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    موشه یلعون ملعون چی گفت؟ گفت برو تو سوراخ موش موشه
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    می ترسی ، آره؟
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    درود بر شیرحلال خورده های شجاع و دلاور حزب الله
  • غریب آشنا ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    لازم یه گفتن نیست ولی بدون رسانه دارای 2 پا می باشه.پای اول آگاه سازی مردم و پای دوم ایجاد جنگ روانی. نوشتن این مطلب همون پای دوم یا جنگ روانیه عزیزم.
  • احمد ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ممنون که بهم گفتی برادر ....من یک برادرم شهید شده و برادرجانبازم هم به او پیوسته ...برادر ندارم اما تمام ایرانیها برادران منند .....بخصوص شما برادرم
  • علی ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    غسان علیان شکل زامبی میده
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    بعیده حزب الله با روشهای سنتی بتواند این کار را بکند چون قبل از هر تحرکی ششناسایی میشوند. در بزرگترین اقدام خود با حمله با موشک کورنت فقط 2 نفر دشمنش تلفات داد که افتضاح و شکست بود.
  • سید ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    به امید محو کامل رژیم اشغالگر و نجس صهیونیستی
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    شما اینقدر ترسویید که میترسید نظرات رو بذارید و اونوقت میخواید بجنگید؟؟؟خخخخخ
  • محمد ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اون یانیو آصور تادروازه های جهنم پیش رفت ملعون کم مانده بود از رو به جهنم سرازیرش کنن جان بدر برد انشاءالله شکار شیربچه های حزب الله میشه
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آقا پس چی شد ؟ چرا لیست الکی منتشر میکنی؟ لیست قبلیتو یه بار دیگه نگاه کن بعد لیست جدید بده
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    خخخ پرتی از مرحله ، از جنگ روانی هم احتمالا کلا چیزی نشنیدی
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    هرکس قتلی انجام داده باید کشته شود یا امروز یا فردا فرقی ندارد شامل مرور زمان هم نمی شود اینها که دستشان به خون هزاران کودک و افراد بی گناه آلوده است پس باید در اولین فرصت کشته شوند
  • ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    فعلا که اونا دارن سردارهای ما رو شهید میکنن!!
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مطلب جالبيه. البته قبل از شما در سايت شيعه آن لاين ديدم پيشنهاد داده بود كه فرزندان مقامات اسرائيلي را ترور كنند. فكر كنم ايده را از اونجا برداشتيد كلكا
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    جانم ...
  • سید ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    شونصد کیلومتر اونورتر چندتا از سربازاشون مردن بعد از ترس درای پناه گاه هارو براشون باز کردن خوشمان آمد خخخخخخخخ
  • اصلاح طلب منصف ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آره اونا هم نشستن شما بزنیدشون فعلاً که اونا عماد مغنیه و حسان القیس و...سایر فرماندهان ارشد حزب الله رو زدن و شما دوتا سرباز صفر رو زدید شعار ندید
  • ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    عقل کل فرزندان مقامات اسرائیلی رو هم مشرق زده بود کل دنیا پخش شد...خخخ
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اسرائیل از ترسش تلفاتش رو اعلام نمیکنه ولی همینکه اعلام کرد هم سرگرد و فرمانده گفعاتی بود هرچند سن سالی نداشت...صهیونیست سرباز صفرش هم کشته بشه ارزش داره...
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    همین که خودشون رو از ترس خیس کردن کافیه...برو بازتاب هاش رو ببین تا سی ان ان و فاکس نیوز هم پخش شد
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    نه بابا...!!!! تو خیلی خفنی!!! تو هم احتمالا یه صهیونیست هستی که از جنگ روانی میترسی...می لرزی...به جهنم برو یه جای گرم پیدا کن
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    میگن سگ رو چه بزنی چه بترسونی...
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ...خورد
  • MohammaD ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    خدا را شاکریم بخاطر....اصلاح طلبان که خود را اینگونه ضایه میکنند....
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    بنظرم به انتقام شهادت جهاد مغنیه فرزندان این ژنزالها را رو هدف قرار بدیم.
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    حرف ضد صهیونیسم بدلم نشست "ضرط"
  • علی ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    انشائ الله تمام صهیونیستها کشته خواهند شد
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    0 0
    ای جاااان . من دیپلمات نیستم انقلابیم حرفم را صریح میزنم . جانم فدات . بگو چه کنم
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    0 0
    از تو مایه نذاشت . تو وجود نداری . از ما مایه گذاشت
  • ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    0 0
    دیگه آبرویی هم براش مونده ؟!!!! عجب رویی داره این صهیونیست کثیف . پاسخش در عمل .
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    0 0
    از جون خودت سیر شدی ؟ آدرس بده . دستور آقامو بگیر . در خدمت گذاری حاضرم
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    0 0
    افتخار میکنم لیاقت برادریتو داشته باشم
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    0 0
    فقط جنگ روانی نیست . خواهید دید
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    0 0
    به نظرت ؟ ایکیوسان
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    0 0
    جان ؟!
  • نا شناس ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    دنبه اش را بجای روغن نباتی استفاده کن چون توی ایران روغن نباتی هم گیر نخواهد آمد
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    خیلی کار قشنگی بود مخصوصاً عکس هدف کشیدن این را انگلیسی انگلیسی انگلیسی انگلیسی انگلیسی انگلیسی انگلیسی انگلیسی بنویسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس