کد خبر 383860
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: خون شهدایی که توسط رژیم صهیونیستی در منطقه القنیطره سوریه به شهادت رسیدند، قدرت و صلابت مقاومت را تقویت می کند.

به گزارش مشرق، سردار حسین دهقان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی لبنانی«العهد»با بیان اینکه تجاوزها و جنایات رژیم صهیونیستی سابقه ها و زمینه های تاریخی دارد، گفت: سال 1982 میلادی که صهیونیست‌ها بیروت را اشغال کردند، مقاومت تاسیس شد و امروز به یک افتخار برای جهان اسلام تبدیل شده است.

وی اظهارداشت که صهیونیست ها همواره درصدد از بین بردن مقاومت بوده‌اند اما در همه مراحل بویژه در جنگ تابستان 2006 معروف به جنگ 33 روزه از مقاومت شکست خورده اند.

وزیر دفاع ایران خاطرنشان کرد:مقاومت اسلامی لبنان تاکنون کاروانی از شهدا از جمله فرمانده مجاهد و بزرگ «حاج عماد مغنیه»، شیخ شهدا «راغب حرب» و سید الشهدا«سیدعباس موسوی» را تقدیم نموده و هر بار رژیم صهیونیستی گمان باطل کرده است که توانسته فرماندهی و قدرت مقاومت را تضعیف کند،این خون ها قدرت و صلابت مقاومت را تقویت کرده است.

سردار دهقان تصریح کرد: مقاومت امروز هم تعدادی دیگر از فرزندان خود از جمله شهید جهاد مغنیه را تقدیم اسلام کرده و خون این شهیدان نیز ضمن تقویت محور مقاومت ، واقعیت رژیم صهیونیستی و تکفیری های همدست آن را افشا نموده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس