کد خبر 383303
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در تورنمنت بین المللی امارات ۱۴ بهمن‌ ماه راهی فجیره خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در تورنمنت بین المللی امارات (G1) سه‌شنبه (14 بهمن ماه) ساعت 7 صبح راهی این کشور می‌شود. این رقابت‌ها از روز پنج‌شنبه (16 بهمن‌ماه) به مدت 3 روز در سالن ورزشی فجیره پیگیری خواهد شد.

بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان در خصوص ترکیب تیم ایران در این رقابت‌ها گفت: 10 تکواندوکاری که از قبل در اردوی تیم ملی بودند و دارای رنکینگ المپیکی هستند در این رقابت‌ها حضور دارند اما با توجه به شرایط ثبت‌نام این مسابقات و محدودیتی که وجود دارد، هنوز اسامی 10 تکواندوکاری که بعد از انتخابی تیم ملی به جمع ما ملحق شدند، مشخص نیست. در نظر داریم از تمامی این نفرات استفاده کنیم اما تعداد تکواندوکاران اعزامی از بین این بازیکنان، بستگی به شرایط ثبت‌نام مسابقات دارد که به زودی اسامی سایر نفرات را نیز اعلام خواهیم کرد.

فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، هادی مستعان، بهنام اسبقی، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی زواره، مهدی خدابخشی، فرزاد عبدالهی و سجاد مردانی اردونشینان رنکینگ دار کشورمان هستند و محمد کاظمی، آرمین هادی‌پور، میثم باقری، سینا بهرامی، سروش احمدی، مهرداد نورمحمدی، سید محمد رفیعی، میلاد بیگی، امید عمیدی و مرتضی شیری تکواندوکارانی هستند که پس از برتری برای حریفان‌شان در مرحله دوم انتخابی تیم‌ملی به جمع اردونشینان ملحق شدند.

تورنمنت بین‌المللی فجیره امارات G1 است و به نفر اول 10 امتیاز، نفر دوم 6 امتیاز و نفرات سوم 3.6 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 تعلق می‌گیرد.

ملی‌پوشان کشورمان یک‌شنبه (19 بهمن‌ماه) ساعت 22:50 به ایران بازخواهند گشت.

منبع: سایت فدراسیون تکواندو
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس