کد خبر 383082
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر تیم ملی نتیجه نمی‌گرفت، نبود بازیکنان متخلف را بهانه می‌کردند. بازیکنان متخلف نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

به گزارش مشرق، سردار کمالی در خصوص صحبت‌های کفاشیان مبنی بر اینکه پولادی پس از پایان لیگ قطر به ایران باز می گردد گفت: پرونده این بازیکنان در قوه قضاییه است. این موضوع از چند جهت قابل پیگیری بود. اول نظام وظیفه بود که کارش را انجام داد و پرونده اینها را بررسی و کارت آنها را ابطال و برگه اعزام آنها صادر کرد و مشغول خدمت هستند مانند ماهینی و شجاع خلیل زاده و مهرآزما. برخی آموزششان تمام شده است که این از جنبه نظام وظیفه است.
 
او در ادامه گفت: بحث دیگر جرم اینها است که پرونده آنها تشکیل و به قوه قضاییه ارسال شده و چند بار هم مکاتبه کردیم در رابطه با برخورد با جرایم اینها تا تسریع کنند و قاطعانه برخورد کنند. تعدادی از آنها احضار شده اند و اطلاعات را جمع آوری کردند چون از نظر ما تعدادی از مدیرعاملان، دلال ها و مربیان هم دست داشتند و باید به جرم آنها هم رسیدگی شود.
 
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نکته سوم بحث فوتبال اینها است. همانطور که فردی دوپینگ و یا بی انضباطی می کند و بالافاصله کمیته انضباطی و اخلاق تشکیل می شود و با آنها برخورد می کند، از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انتظار داریم که شدیدا برخورد کند که تا حالا اقدام خاصی انجام نشده است.
 
او گفت: نکته بعد در مورد دو نفری بود که همراه تیم ملی به استرالیا رفتند و تیم ملی را همراهی کردند که متاسفانه برخی از نشریات و افراد ناآگاه و مقرض موضوع را بخشیدن در نظر گرفتند درحالیکه اینها بخشیده نشده بودند و چون بحث همیت ملی مطرح بود رفتند و تیم ملی را همراهی کنند و چون استننباط ما این بود که اگر تیم نتیجه نگیرد این را بهانه قرار می دهند موافقت شد که 17-18 روز همراه تیم بروند اما بعد از آن هیچ چیز تغییر نکرده و باید برگردند و خدمت سربازی را انجام دهند و این دفعه آخر بود و دیگر این کار را تکرار نخواهیم کرد.
 
سردار کمالی در خصوص پولادی گفت: از نظر ما پولادی نمی تواند برود قطر و قطر رفتن وی غیر قانونی است و جرمی است که به جرایم قبلی او اضافه خواهد شد و هیچ گونه مساعدتی در این رابطه با او نخواهد شد البته او ادعا کرده است که قبل از اینکه در ایران مشکل ایجاد شود قرارداد بسته است و باید یک جوری آن را فسخ کند و تا بتواند تیمش را رها کند. پولادی مدعی است که اگر همین طوری تیم قطری را ترک کند فیفا او را محکوم می کند و مشکلاتی برای خودش و تیم ایران ایجاد خواهد شد. انتظار ما این است که فدراسیون فوتبال در این جهت ورود کند و همان طور که قول داده بودند او را برگرداند.
 
او در پاسخ به این سوال که با حضور او در قطر فرصت درآمدزایی دیگری برای این بازیکن متخلف ایجاد خواهد شد گفت: باید راهکار قانونی برای برگشت وی و برخود با او صورت بگیرد چون نیروهای مسلح در مورد او هیچ اغماضی نخواهد کرد و یک روز تاخیر او به جرم او می افزاید. نظام وظیفه دنبال راه قانونی برای برگشت اوست و پولادی اگر برنگردد باید از تیم ملی هم خداحافظی کند و دیگر نمی تواند به این تیم دعوت شود.
 
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: این افراد در تیم های که در لیگ قهرمانان آسیا هستند هم نمی توانند بازی کنند حتی در تیم های نیروهای مسلح مانند تراکتورسازی هم حق بازی ندارند و به عنوان یار کمکی هم نمی توانند در اختیار تیم هایی که در باشگاه های آسیا هستند قرار بگیرند.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • yaser ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    یکی از بدبختی های ما جوونا تو ایران همین سربازیه.
  • محسن از اصفهان ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    اگر یک آدم عادی بود پوستش را می کندند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس