دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: طی پنج سال اخیر 17 میلیون و 740 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

به گزارشمشرق، این مطلب را سردار یعقوب سلیمانی در نشست با اعضای شورای فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد.

وی گفت: طی پنج سال اخیر در مجموع 54 میلیون نفر به اردوهای مختلف اعزام شده اند که از این تعداد 17 میلیون و 740 هزار نفر آنها در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

دبیرقرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج دفاع مقدس را امتداد عاشورا و اردوهای راهیان نور را امتداد دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون زائران خارجی اعم از خانواده های شهدای سوریه و لبنان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کرده اند.

رییس سازمان اردویی و گردشگری بسیج مستضعفین با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین این سازمان و سازمان حج و زیارت، گفت: در ایام اربعین حسینی تمام ظرفیت هایی که در اختیار اردوهای راهیان نور بود در اختیار زائرین کربلای معلی قرار گرفت.

سلیمانی ضمن قدردانی از مجریان برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی در استان لرستان نیز گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط این عزیزان استان لرستان با اعزام 25 هزار نفر دانش آموز به مناطق عملیاتی در سالجاری به عنوان استان برتر کشور برگزیده شده است.

وی توضیح داد: با توجه به مدیریت مناسبی که در برگزاری این اردوها اعمال شده است کاروان های دانش آموزی اعزامی از لرستان به مناطق عملیاتی بدون بروز هیچ گونه مشکلی از مناطق عملیاتی جنوب، غرب و شما غرب کشور بازدید کرده اند.

رییس سازمان اردویی و گردشگری بسیج مستضعفین گفت: با توجه به این که استان لرستان در مسیر تردد کاروان های راهیان نور قرار دارد ضرورت دارد که یک زائرسرای دو منظور جهت استفاده کاروان های دیگر استانها و استفاده استان ایجاد شود.

بازدید از پادگان دوکوهه،حضور در اردوگاه های شهید مسعودیان و شهید حبیب اللهی اهواز و همچنین دیدار با اعضای دبیرخانه سازمان اردویی راهیان نور بسیج مستقر در اهواز، از جمله برنامه های سفر سردار سلیمانی به خوزستان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس