کد خبر 381308
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶

روز شنبه در نزدیکی ملک شخصی معاون اوباما تیراندازی صورت گرفته است.

 به گزارش مشرق، پایگاه خبری لبنان 24 اعلام کرد: سرویس مخفی آمریکا، مامور تامین امنیت مسئولان کاخ سفید و مقامات ارشد آمریکایی اعلام کرد: در شامگاه روز شنبه و بامداد روز یکشنبه افراد مسلحی که در داخل یک دستگاه خودرو بودند به سمت منزل جوبایدن معاون رئیس جمهوری امریکا تیراندازی کردند.

این افراد مسلح در حالی تیراندازی کردند که حتی برای لحظه ای هم مکث و توقفی هم در مقابل منزل معاون رئیس جمهوری آمریکا نداشتند.

منزل جوبایدن معاون رئیس جمهوری آمریکا در دلاویر واقع شده است و در حین وقوع این تیراندازی جوبایدن و همسرش در بیرون از منزل بودند.

سرویس اطلاعات و امنیت کاخ سفید هم در این رابطه اعلام کرد: خودروی مذکور با سرعت از مقابل منزل محل اقامت جوبایدن معاون رئیس جمهوری آمریکا عبور می کرد، اما سرنشینان آن موفق شدند چندین گلوله را از سلاحی که در اختیار داشتند به سمت منزل جوبایدن شلیک کنند.

نیروهای امنیتی بعد از گذشت 35 دقیقه از حادثه تیراندازی از دستگیری چند مظنون به تیراندازی خبردادند، ولی هنوز هویت دستگیرشدگان اعلام نشده است.

گفته می شود تا کنون نیروهای امنیتی و پلیس در حال بررسی نحوه وقوع این تیراندازی و بررسی اهدافی هستند که مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

گفتنی است در مصاحبه ای، لئون پانتا وزیر دفاع سابق آمریکا و رئیس سابق سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا پیش بینی کرده بود، برای تکرار حوادث تروریستی مشابه حوادث پاریس در آمریکا تروریست ها تنها به زمان نیاز دارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    نتیجه تولید و فروش سلاح و عاقبت انسانها
  • حسن ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    حیف فشنگها که هدر رفت ... باید میخورد به وسط سر جو بایدن صهیونیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس