مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در پشت پرده اقدام های ظاهری آمریکا علیه داعش، تفکری جز بازگشت به عراق وجود ندارد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علی شیرازی در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهرستان قرچک بیان کرد: در جهان مادی و از همان ابتدای آفرینش کشتن و کشته شدن برای بقا وجود داشته ولی حقیقتی در وجود انسان است که می تواند راه را از بیراهه تشخیص دهد به گونه ای که اگر در مسیر الهی گام بردارد، به کمال می رسد و اگر در مسیر غیر از خدا قدم بردارد، به تباهی خواهد رسید.

وی افزود: جنگیدن جوانان ایران اسلامی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، عظمت و ارزش آن ها را به نمایش گذاشت و روح بلند و ملکوتی آن ها را برای همگان تبیین و آشکار کرد.

شیرازی بیان داشت: جوانان و مردان دلیر ایران اسلامی به زندگی، خانواده، شهر، والدین، فرزندان و آینده خود عشق می ورزیدند اما عشق به دین، خدا، اسلام و ولایت فقیه سبب شد تا آن ها از همه علایق خود دست بکشند.

وی گفت: عشق به اسلام و ولایت، نقطه مشترک وصیت نامه تمامی شهدا است زیرا عزتی که ولایت به ما داده به قدری با ارزش است که جان در برابر آن بی ارزش است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: زمانی که شیپور جنگ نواخته شد، مردان از نامردان مشخص شدند و شهیدان عظمت خود را در میدان جنگ هشت ساله نشان دادند، عظمتی که عزت آفرینی و افتخار را برای ایران اسلامی به همراه آورد.

وی بیان داشت: امروز لازم است تا برای جوانان قدرت توکل و توسل تبیین شود تا آینده سازان ایران اسلامی بدانند که در دوران هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با دستان خالی و تنها با ایمان و عشق به خدا جنگیدند.

شیرازی تصریح کرد: زمانی که به جنگ های عراق، لبنان، سوریه و پیروزی های حزب الله نگاهی می اندازیم متوجه می شویم که با وجود نیروی اندک این کشورها، این امدادهای غیبی بود که به کمک آن ها آمد و جنگ احزاب را در صدر اسلام تداعی کرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به وضعیت عراق گفت: امروز حکومتی مردمی در عراق وجود دارد و مردم این کشور از آن حمایت می کنند و این حمایت باعث می شود تا تمام تحرکات صورت گرفته از سوی داعش، آمریکا و رژیم صهیونیستی نتیجه ای جز شکست در پی نداشته باشد.

وی درخصوص ادعای آمریکا مبنی بر حمایت از مردم عراق در برابر داعش افزود: در پشت پرده اقدام های ظاهری آمریکا علیه داعش، تفکری جز بازگشت به عراق وجود ندارد ولی اگر آمریکا بخواهد بار دیگر به این کشور وارد شود، پشیمان تر از گذشته مجبور به ترک عراق خواهد شد.

شیرازی تأکید کرد: برنامه ریزی آمریکا به گونه ای است که با اسلام ناب محمدی در کشورهای اسلامی مقابله شود.

وی در خصوص ادعای حضور نظامی ایران در عراق گفت: ایران هیچ نیازی برای حضور نظامی در عراق و سوریه ندارد ولی در زمینه طراحی نظامی و انتقال تجربه دفاعی، به این دو کشور کمک می کند زیرا ایران از نظر تاکتیکی و طرح ریزی نظامی و عملیاتی از کشورهای پیشرفته جهان محسوب می شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس