فرمانده نزاجا گفت: داروخانه 29 فرردین هر هفته میزبان بین 10 تا 15 هزار مراجعه کننده بود که ظرفیت آن پاسخگو نبود اما در یک اقدام جهادی، کار نوسازی بافت‌ها را انجام دادیم و کار خدمات‌رسانی حتی برای یک ساعت نیز قطع نشد.

به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح ساختمان جدید داروخانه 29 فروردین اظهار داشت: بسترهای لازم برای بهداشت و درمان ایجاد شده و اداره بهداشت و درمان نزاجا با داشتن 30 بیمارستان تخصصی یکی از مجموعه‌هایی است که به بخش‌های بسیاری خدمات می‌دهد.
 
وی افزود: در سال 88 به محضر رهبری رسیدم و بعد از این که گزارشی از آمادگی نزاجا دادم، به رهبری قول دادم که بیمارستان نیروی زمینی جزء بهترین بیمارستان‌های کشور باشد.

امیر پوردستان تصریح کرد: از همان زمان کار را به صورت جهادی آغاز کردیم و اولین مشکلی که وجود داشت تأمین یک نیروی متخصص بود که امروزه درصد بالایی از تأمین نیرو محول شده و بازسازی و نوسازی بیمارستان‌های فرسوده‌ای که 50 تا 60 سال قدمت دارند، انجام شده و امروز شاهد آن کهنگی‌ها در بیمارستان‌های نیروی زمینی نیستیم.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تدابیر لازم برای بازسازی و نوسازی بافت‌ها و تأمین امکانات لازم تأکید کرد: با یک تلاش جهادی در این زمینه نقش‌آفرین و خدمات‌رسانی تخصصی انجام شده و افتتاح داروخانه 29 فررودین در راستای تداوم روحیه سربازی است.
 
امیر پوردستان تصریح کرد: داروخانه 29 فرردین هر هفته میزبان بین 10 تا 15 هزار مراجعه کننده بود که ظرفیت آن پاسخگو نبود اما در یک اقدام جهادی، کار نوسازی بافت‌ها را انجام دادیم و کار خدمات‌رسانی حتی برای یک ساعت نیز قطع نشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: نزاجا با همه ظرفیت‌های زمینی و بالگردی و با تمام وجود در خدمت وزارت بهداشت و درمان است و می‌توانیم در این زمینه نقش‌آفرینی کنیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس