کد خبر 380106
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

جلال مقامی که مدتی پیش به دلیل آسیب حنجره به بیمارستان رفت و بستری شد از وضعیت کنونی خود در این روزها سخن گفت که باید استراحت کند و اگر بتواند کتاب و شعر می‌خواند و موسیقی گوش می دهد.

جلال مقامی درباره وضعیت این روزهایش گفت: بنا به توصیه‌های پزشک هنوز باید استراحت کرد و با این حالی که دارم، کار دیگری نمی توانم انجام دهم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ کار دوبله یا رادیویی نمی توانم انجام دهم و حنجره ام هنوز باید در استراحت باشد همچنین باید کمتر هم حرف بزنم.

این دوبلور پیشکسوت در واکنش به اینکه دوباره چه زمانی می تواند به دوبله و گویندگی بپردازد، بیان کرد: توصیه پزشک این بوده است که دوره ای باید بگذرد تا سلامتی به حنجره بازگردد و حالا این روزها بیشتر موسیقی ملایم گوش می کنم و اگر حوصله ای باشد کتاب و شعر می خوانم و در حیات منزل قدم می زنم.

وی که برای مراسم ختم زنده‌یاد احمد رسول زاده رفته بود درباره این دوبلور پیشکسوت عنوان کرد: رسول زاده از مدیران دوبلاژ و از گویندگان و بزرگان این عرصه بود و من فیلم های بسیاری از جمله «شکوه علفزار» و «بر باد رفته» را که دوبله اصلی آن به قبل از انقلاب تعلق دارد، با او کار کردم.

مقامی با اشاره به ویژگی های شخصیت زنده یاد رسول زاده یادآور شد: رسول زاده فرد بسیار خوب و نیکی بود و از دست دادن وی باعث تاثر و تاسف است. او چند سالی بود که در بستر بیماری بود و حالا از دنیا رفت.

مجری برنامه «دیدنی ها» با اشاره به دیداری که با دیگر دوبلورها در مراسم ختم زنده باد رسول زاده داشته است، گفت: ما در سن و سالی هستیم که بیشتر از گذشته باید با دوستان و همکاران در ارتباط باشیم و یکدیگر را ببنیم اما متاسفانه دیگر فرصتی نیست. مسیرها زیاد و حوصله ها کم شده و همه اینها باعث جدایی ما از یکدیگر شده است. جدایی از ارتباطاتی که شاید قدیم بسیار بیشتر بود؛ به هرحال من برای همه همکاران و دوستان خود و آنها که در بستر بیماری هستند آرزوی سلامتی می کنم.

وی در پایان عنوان کرد: به هرحال مرگ حق است و روزی به سراغ ما هم می آید البته امیدوارم که مرگ راحتی داشته باشیم و درگیر بیماری های مداوم نشویم و در عین حال باز هم می گویم که مرگ حق است و ما آماده هستیم که یک روز از این دنیا برویم.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس