کد خبر 379364
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

کودک آزاری اسلامی؛ تجاوز روزانه؛ سر بریدن؛ اسلام یا نازیسم نوین؛ هشدار به غرب؛ شهادت مسیحیان در هنگامه ظهور مسیح؛ آیا برای شهادت و بریده شدن سر آماده‌اید؟؛ جهاد در مقابل گفتگوی آزاد و ... محورهای اساسی اسلام‌هراسی رسانه‌های غربی است.

به گزارش گروه جنگ نرم مشرق، سایت "آینده اسلام برای شما" (Your Islamic Future) یکی از ده‌ها سایتی است که با هدف معرفی اسلام به عنوان تهدیدی اساسی علیه آینده جهان به ویژه مسیحیان شکل گرفته است. نقطه آغاز فعالیت این سایت با توجه به تاریخ نوشتارهای بارگذاری شده در آن سال 2010 میلادی است. در این مدت بیش از 133 مقاله در سایت گذاشته شده. ظاهرا در هر ماه به طور متوسط 2 مقاله در موضوعات آخرالزمانی در این سایت بارگذاری گردیده که آخرین آنها (تا تاریخ ژانویه 2015) با عنوان "دو پاسخ به توهین‌ها" می‌باشد که در مورد حملات تروریستی و کشته شدن چند کاریکاتوریست فرانسوی است.

ماهیت غالب مقالات این سایت در زمینه ایجاد ترس در مخاطبان از اسلام است و در این راستا بیشتر به این مطلب می‌پردازد که اسلام برای غیرمسلمانان آینده‌ای وحشتناک و تیره متصور است و اگر با اسلام مقابله نشود باید چنین آینده‌ای را انتظار کشید. به برخی عناوین مقالات این سایت توجه فرمایید:

  • کودک آزاری اسلامی
  • آینده اسلامی شما : تجاوز روزانه
  • آینده اسلامی شما : سر بریدن
  • اسلام یا نازیسم نوین
  • هشدار به غرب
  • شهادت مسیحیان در هنگامه ظهور مسیح
  • آیا برای شهادت و بریده شدن سر آماده اید؟
  • جهاد در مقابل گفتگوی آزاد
  • جایگاه زن در اسلام و مسیحیت
  • عدالت اسلامی چگونه است؟
  • ضدمسیح اسلامی
  • ...
مردم غرب، اسلام را اینگونه می‌شناسد
مردم غرب، اسلام را اینگونه می‌شناسد
مردم غرب، اسلام را اینگونه می‌شناسد

نمونه‌ای از چند وب‌سایت هم راستا با Your Islamic Future

با مطالعه مقاله اول این سایت با عنوان "آینده اسلام برای شما" می‌توانیم با ماهیت گرداننده (یا گردانندگان) این سایت آشنا شویم. در این نوشتار نویسنده از اشخاصی همچون پاملا گلر (Pamela Geller) و یا رابرت اسپنسر (Robert Spencer) برای تایید گفته‌های خود شواهدی ذکر می‌کند که دشمنی هردو این اشخاص با اسلام در جهان غرب امری واضح و آشکار است. در بخشی از این مقاله چنین می خوانیم:

«در دهه اول این قرن فیلمی به نام "حقیقت ناخوشایند" (An Inconvenient Truth) ساخته شد که در آن به ترویج تئوری تغییر جهانی آب و هوا و پتانسیل بحران‌سازی این مساله پرداخته شده بود. من –بدون بحث در اعتبار یا عدم اعتبار این مستند- می‌خواهم بگویم این مسائل هیچ‌یک در مقایسه با آنچه اسلام برای آینده جهان در نظر دارد، ناخوشایند نیست...

اثبات این مطلب چندان دشوار نیست. بنابر تحقیقات انجام شده توسط موسسه درهای باز (Open Doors) از 50 کشوری که در آن بدترین آزار و اذیت بر مسیحیان صورت می‌گیرد 40 عدد (یعنی درست 80%) کشورهای مسلمان هستند. همچنین از 28 فردی که در لیست تروریستی اف بی آی هستند 27 تن! مسلمان هستند. اگرچه نمی توان گفت همه مسلمانان تروریستند، ولی باید پذیرفت که غالب تروریست‌ها مسلمان هستند.»

مطالبی که این سایت منتشر می‌کند، در بسیاری سایت‌های دیگر غربی همچون Islamwatch، Jihadwatch و ... نیز گسترده است و همگی طیف وسیعی از حملات را علیه اسلام صورت داده‌اند و نگاه آخرالزمانی اسلام نیز چاشنی بسیاری از نوشتارهای اسلام‌هراسانه است.

به نظر خوانندگان گرامی در مقابل این تهاجم همه جانبه غرب علیه اسلام و نگاه آخرالزمانی اسلام چه باید کرد؟

منبع: گروه غرب و مهدویت حوزه علمیه قم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس