فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: کلیه کارکنانی که در مجموعه حفاظت هواپیمایی مشغولند باید آمادگی داشته باشند تا در مواقع اضطرار و تهدید از سوی افراد معاند بدون بکارگیری سلاح اقدامات خرابکارانه و تهدیدات را خنثی کنند.

به گزارش مشرق، مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای حفاظت هواپیمایی در خجسته سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص)‌ و امام جعفر صادق (ع) با حضور جمعی از مسئولان و مدیران شهرداری تهران،‌ پلیس فرودگاه‌های کشور، سازمان هواپیمایی کشوری و فرماندهان و مدیران حفاظت سپاه و همچنین کارکنان حفاظت هواپیمایی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ صفرعلی موسوی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی با اشاره به روند ساخت این پروژه و تقدیر و تشکر از همکاری کلیه سازمان‌ها، هدف از احداث این مجموعه فرهنگی ورزشی را حفظ آمادگی کارکنان بیان کرد.

وی افزود: کلیه کارکنانی که در مجموعه حفاظت هواپیمایی مشغول به انجام وظیفه هستند به خصوص در بخش امنیت پرواز باید از توان جسمی بالایی برخوردار بوده و آمادگی داشته باشند تا در مواقع اضطرار و تهدید از سوی افراد معاند بدون بکارگیری سلاح اقدامات خرابکارانه و تهدیدات را خنثی کنند و در گام اول لازم است با ارتقای توان رزمی خود مانع از انجام هر گونه اقدام خرابکارانه شوند به گونه‌ای که در حد امکان نیازی به استفاده از سلاح و تیراندازی نباشد.

در ادامه این مراسم اجرای نمایش رزمی توسط کارکنان شاغل در امنیت پرواز صورت گرفت همچنین با اهدای لوح و تقدیرنامه از کلیه دست‌اندرکاران احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای حفاظت هواپیمایی تجلیل به عمل آمد.

مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای حفاظت هواپیمایی در مساحتی بالغ بر 2450 متر مربع و در سه طبقه شامل باشگاه بدنسازی، فوتسال، سونا و رزمی جهت تمرینات ورزشی کارکنان امنیت پرواز و سایر نیروهای این سپاه به منظور ارتقای توان رزمی و آمادگی جسمی با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری و شهرداری تهران ساخته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس