کد خبر 377288
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵

جشن بزرگ ولادت پیامبر رحمت که با تاکید و مدیریت مرحوم حاج حمید دادگستر نیا هر ساله در مجتمع فرهنگی آموزشی هدایت میزان برگزار میشد؛ امسال نیز در اولین سال بدون حضور این معلم مجاهد برگزار میگردد.

به گزارش مشرق، جشن بزرگ ولادت پیامبر رحمت که با تاکید و مدیریت مرحوم حاج حمید دادگستر نیا هر ساله در مجتمع فرهنگی آموزشی هدایت میزان برگزار میشد؛ امسال نیز در اولین سال بدون حضور این معلم مجاهد برگزار میگردد.

بزرگداشت معلم مجاهد در مهدیه امام حسن(ع)

تقی اللهیاری دبیر این جشن(در مقطع دبستان شماره 2) گفت: مراسم ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و همچنین بزرگداشت حمید دادگستر نیا، روز سه شنبه 16دی از نماز مغرب و عشا در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار میگردد.

مسئولان و دانش آموزان دبستان میزان با توجه به اینکه یکی از تاکیدات مرحوم دادگسترنیا مبنی بر برپایی جشن ولادت حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) بوده تلاش کردند این مراسم باشکوه تر از هرساله برگزار شود.

از برنامه های این جشن می‌توان به غرفه های نمایشگاهی راجع به شخصیت پردازی پیامبر(ص) و امام صادق (ع)، مسابقات شاد و هیجان انگیز، تواشیح، تئاتر و سرود اشاره کرد.

همچنین از دیگر برنامه‌ها، پخش کلیپ از شهدای خانواده‌های دانش‌آموزان این دبستان و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهدا می‌باشد.

این اولین سال است که بدون حضور حاج حمید دادگستر نیا این جشن برگزار میگردد و دانش آموزان دبستان 2 در این جشن یادی از استاد سفر کرده میکنند. و ثوابی از برپایی این جشن را به مدیرعامل فقید مجتمع میزان هدیه می‌کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس