کد خبر 376054
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

پلیس فرانسه امسال نیز همچون سال‌های گذشته با مستقر کردن 9 هزار نیروی امنیتی، ژاندارم و آتش‌نشان در خیابان‌های پاریس در آستانه سال نو میلادی، تدابیر امنیتی گسترده‌ای را در پایتخت فرانسه برقرار کرد.

به گزارش مشرق، پلیس فرانسه امسال نیز همچون سال‌های گذشته در آستانه آغاز سال نو میلادی پوشش امنیتی گسترده‌ای را درنظر گرفته است و دستور داده که هرگونه خشونت و اقدامات خشونت‌بار را که در روند برگزاری جشن‌های مربوط به سال نو اختلال ایجاد کند، به شدت سرکوب شود.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، پلیس فرانسه روز گذشته در آستانه آغاز سال نو میلادی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حدود 9 هزار پلیس، ژاندارم و آتش‌نشان برای تأمین امنیت جشن سنت سیلوستر در پاریس مستقر خواهند شد.

پلیس پاریس همچنین فروش و استفاده از هرگونه وسایل آتش‌بازی، خصوصا بنزین و مشروبات الکلی در خیابان‌های پاریس و مناطق حومه را ممنوع اعلام کرده است و تأکید کرده که از ساعت 8 شب روز چهارشنبه تا 6 صبح روز پنجشنبه فروش هرگونه بطری شیشه‌ای صرفنظر از محتوای مایع درون آن ممنوع است و در شب سال نو میلادی هیچگونه آتش‌بازی در خیابان‌ها انجام نخواهد شد.

طبق این گزارش، آغاز سال نو میلادی در فرانسه به ویژه در پایتخت این کشور همواره با خروج هزاران نفر از مردم از خانه‌های خود و ورود آنها به خیابان‌ها به ویژه خیابان معروف «شانزه لیزه» برای شرکت در جشن‌های سنتی همراه بوده و پلیس نیز هر ساله به این مناسبت تدابیر امنیتی را در کشور تشدید می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس