فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش گفت: در ششمین روز از رزمایش تمامی پرتاب های موشکی و شلیک های توپخانه ای واحد تکاوران نیروی دریایی با موفقیت اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار داد.

به گزارش مشرق،  امیر حمزه علی کاویانی فرمانده تکاوران دریایی ارتش اظهار داشت: آخرین لایه دفاعی نیروی دریایی در دریا بر عهده تیپ‌های تکاور و عملیات ویژه دریایی است که به اجرای عملیات در آب‌های ساحلی پرداخته و از نفوذ دشمن به سواحل جلوگیری می کند.

وی با اشاره به اجرای عملیات‌های متعدد این نیرو در ششمین روز رزمایش گفت: بحمدالله عملیات‌هایی که امروز انجام شد، نشان داد توان نیروی دریایی در این بخش هم قابل توجه و در مقابل هر نوع تهدیدی کوبنده و منهدم‌کننده خواهد بود.

فرمانده تکاوران نیروی دریایی تصریح کرد: بخشی از رزمایش امروز مربوط به عملیات ویژه دریایی بود که به واسطه تکاوران اجرا شد. در این عملیات اهداف مورد نظر با پرتاب موشک ساحل به دریا با موفقیت اجرا شد.

وی همچنین اجرای آتش و شلیک راکت از روی شناورها را بخش دیگری از عملیات‌های این نیرو عنوان کرد و افزود: امروز توانستیم با شناورهای سبک و سنگینی که در اختیار داریم به طور هوشمندانه اهداف مورد نظر را با شلیک متعدد راکت مورد اصابت قرار دهیم.

امیر کاویانی در ادامه به شلیک موشک‌های دوش پرتاب اشاره کرد و افزود: تکاوران نیروی دریایی از این سلاح کاملا بومی جهت مقابله با اهداف ارتفاع متوسط استفاده می‌کنند که امروز نیز موشک دوش پرتاب میثاق۲ در این بخش از رزمایش، با شلیک موفقیت‌آمیز توانست اهداف مورد نظر را به دقت و با سرعت لازم مورد اصابت قرار دهد. این موشک کاملا بومی شده و توسط صنایع داخلی و کارشناسان صنعتی وزارت دفاع تولید شده است.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    تا جاییکه من خبر داشتم تکاوران دریایی کلاه سبز نیستند بلکه کلاهشان مشکی است لطفآ تصحیح کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس