کد خبر 375345
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

به دلیل بالا بودن غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون از حد مجاز، هوای تهران در امروز دوشنبه در شرایط ناسالم برای تمامی افراد جامعه قرار دارد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق،  محمد رستگاری معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران، درباره شرایط کیفی هوای تهران در روز دوشنبه هشتم دیماه گفت: با توجه به اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، هم اکنون غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون فراتر از حد مجاز بوده و وضعیت کیفی هوا در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس شاخص کیفیت هوا درباره ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون روی عدد149 و در شرایط ناسالم است.

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران افزود: شاخص کیفی هوا برای ذرات معلق کمتراز 10 میکرونpsi 87 و در شرایط سالم است. همچنین شاخص ازن نیز به ترتیب بر روی عدد 35 و در شرایط پاک است.

براساس اطلاعیه شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران، کیفیت هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای تمامی افراد جامعه قرار دارد.

بر این اساس شاخص آلودگی هوای تهران برای صبح امروز بر روی عدد 149 و آلاینده شاخص ذرات معلق کوچکتر از دو و نیم میکرون است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس