با یک جستجوی ساده در سایت بی‌بی‌سی فارسی بیش از صدها عنوان خبر با موضوع هم‌جنس‌بازی یافت می‌شود. اما چرا پوشش اخبار از بازماندگان قوم نابود شده لوط، به یک سیاست "تبدیل ناپذیر" در این رسانه انگلیسی فارسی زبان تبدیل شده است؟

گروه جنگ نرم مشرق- بی‌بی‌سی فارسی همیشه مدعی است که به عنوان یک رسانه خبری بی‌طرف عمل می‌کند و سعی دارد با دادن اطلاعات و اخبار "صحیح" در مسائل روز به مخاطبین، قضاوت و نتیجه‌گیری را به خود آنان واگذار کند. در واقع هر رسانه‌ای برای خود رسالتی قائل است که مبتنی بر آن، سیاست‌های اطلاع‌رسانی و استراتژی‌های خبری خود را تعیین می‌کند. سیاست‌های بی‌بی‌سی فارسی نیز مانند دیگر رسانه‌ها در هر حوزه‌ خبری متفاوت است و با رویکردی خاص در هر یک از این حوزه‌ها (مانند سیاسی، ورزشی....)‌ به زعم خود اقدام به انتشار اخبار و اطلاعات "صحیح" می‌کند. یکی از سیاست‌های اساسی این رسانه در حوزه فرهنگی پوشش خبری با موضوع هم‌جنس‌بازی است.

با یک جستجوی ساده در سایت بی‌بی‌سی فارسی بیش از صدها عنوان خبر با موضوع هم‌جنس‌بازی یافت می‌شود.

چند روز پیش این رسانه خبر ازدواج خواننده هم‌جنس‌باز انگلیسی با شریک "هم‌جنس" خود را بطور گسترده در سایت و صفحه شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد که قطعا آخرین اخبار از این دست نخواهد بود.

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟
انتشار خبر خبر ازدواج خواننده هم‌جنس‌باز انگلیسی

اما چرا پوشش اخبار از بازماندگان قوم نابود شده لوط، به یک سیاست "تبدیل ناپذیر" در این رسانه انگلیسی فارسی زبان تبدیل شده است؟ برای پاسخ به این سوال باید در ابتدا به بررسی محورهای اصلی موضوع هم‌جنس‌بازی در رسانه بی‌بی‌سی فارسی پرداخت تا زوایای مختلف این موضوع روشن شود.

هم‌جنس‌گرایی "صحیح" است نه هم‌جنس‌بازی!

کلمات همیشه بار معنای خاصی را به دوش می‌کشند و با استفاده از همین پتانسیل می‌توان بسیاری از مفاهیم جدید را بسط داد یا اینکه در آن مفاهیم اصلاح و تغییر ایجاد کرد. بی‌بی‌سی فارسی اصرار شدید مبنی بر استفاده از کلمه هم‌جنس‌گرایی به جای کلمه هم‌جنس‌بازی دارد. همین جابه‌جایی به ظاهر ساده در استفاده از این کلمات وسیله‌ای شده است تا طرفداران این جنبش دست به استدلال‌هایی مبنی بر مشروعیت اقدامات شنیع خود بزنند.

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟
اصرار به استفاده از کلمه هم‌جنس‌گرایی به جای هم‌جنس‌بازی

گرایش قلمداد کردنِ هم‌جنس‌بازی و تبدیل آن به لفظ «هم‌جنس‌گرایی» از اساسی‌ترین استراتژی‌های این جنبش برای تطهیر این عمل قبیح و ضداجتماعی است. چرا که در صورت اصالت دادن به «گرایش»های جنسی متفاوت در انسان، رفته رفته علاوه بر «هم‌جنس‌گرایی» گرایش‌های دیگر نظیر ارتباط جنسی با حیوانات، ارتباط جنسی با محارم و ارتباط با هر پدیده دیگری نیز طبیعی قلمداد شده و حق مسلم پنداشته خواهد شد؛ و راه برای دیگر گرایش‌های به ظاهر طبیعی و در حقیقت انحرافات بیمارگونه نظیر حیوان‌گرایی، مادر گرایی، پدرگرایی، خواهرگرایی، برادرگرایی و... باز خواهد شد. (بولتن 360- نشریه رصد فرهنگی، گروه راهبری سیستم و اطلاعات)

هم‌جنس‌بازی نه بیماری است و نه انحراف!

برای اشاعه پدیده هم‌جنس‌بازی نیاز است که ابتدا از این عمل قبح‌زدایی صورت پذیرد. یکی از راه‌های موثر برای این حرکت، اقدام مراکز پژوهش‌های پزشکی و روان‌شناسی با تولید و منتشر نمودن تحقیقات همسو با این جریان می‌باشد. این تحقیقات که به صورت تدریجی به "قانون و حقیقت" بدل شده‌اند، هم‌جنس‌بازی را نه تنها در کاسه یک بیماری و یا ناهنجاری قلمداد نمی‌کند، بلکه آن را یک ویژگی طبیعی مثل رنگ چشم و رنگ مو به حساب می‌آورد و نکته جالب این است که اکثر این محققین خود از گروه هم‌جنس‌باز‌ها هستند.

بی‌بی‌سی فارسی نیز با توجه به سیاست‌های استراتژیک و همگانی رسانه‌های غربی مبنی بر پوشش خبری این تحقیقات به ظاهر پزشکی (استراتژی قبح‌زدایی)، اقدام به انتشار اخبار و اطلاعات "صحیح" در این مورد می‌کند.

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟
نمونه اخبار برای تبیین هم‌جنس‌بازی به عنوان یک رفتار طبیعی و نه منحرف

تلاش برای وانمود کردن هم‌جنس‌بازی به عنوان اتفاقی ژنتیکی از آنجا نشات می‌گیرد که در صورت قبول ژنتیکی بودن این انحراف دیگر نمی‌توان به افراد منحرف خرده گرفت. زیرا ژنتیک امری است که از دست آنان خارج بوده و این افراد بدون این که حق انتخابی داشته باشند با این گرایش زاده شده‌اند! در نتیجه راه بر هرگونه اعتراض بسته خواهد شد. این در حالی است که هیچ تحقیق مستقل علمی این مطلب را اثبات نکرده و نتایج تحقیقات همواره عکس آن چیزی بوده که در رسانه‌های غربی ترویج می‌شود.

عادی‌سازی هم‌جنس‌باز‌ی با تکنیک تداوم خبری

رسانه بی‌بی‌سی فارسی از هیچ خبری در رابطه با اعضای جنبش هم‌جنس‌باز‌ی نمی‌گذرد و برای عادی‌سازی این عمل "ضدخانواده" برای مخاطب فارسی زبان (ایرانی، افغانی و تاجیکی)، اقدام به انتشار مطالب مرتبط می‌کند.

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟
انتشار اخبارکارناوال، جشنواره و راهپیمایی هم‌جنس‌باز‌‌ها


چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟
پیگیری مداوم و انتشار  اخبار هنری و ادبی هم‌جنس‌باز‌ان

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟
معرفی هنرمند‌های قدیمی و جدید هم‌جنس‌باز

هم‌جنس‌باز‌ها هم مشروع هستند و هم مظلوم!

این رسانه انگلیسی با تکیه بر اصطلاح "حق آزادی برای انسان‌ها" اخبار قوانین و تظاهرات هم‌جنس‌باز‌ها را پوشش می‌دهد و برای مشروعیت این جنبش منحرف از نظریات شبه‌روشنفکر‌ها تا اخبار هم‌جنس‌بازی در حیوانات را منتشر می‌کند.

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟
‌استفاده از از نظریات شبه‌روشنفکر‌ها برای تبلیغ انحرافات جنسی


چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟

بی‌بی‌سی فارسی و آب و تابی که به هم‌جنس‌بازی می‌دهد + تصاویر// آماده
حتی اخبار هم‌جنس‌بازی در حیوانات نیز نادیده گرفته نمی‌شود
نشان دادن سختی‌ها، مشکلات و مظلومیت هم‌جنس‌باز‌ها از سیاست‌های رسانه بی‌بی‌سی فارسی می‌باشد. همچنین برای مشروعیت‌زایی مذهبی و دینی برای این جنبش، نظریاتی از علمای مذاهب مختلف مبنی بر موافقت مذهب با هم‌جنس‌باز‌‌ها ارایه می‌شود. این امر نیز برکسی پوشیده نیست که تمام ادیان با این عمل بشدت مخالف هستند و عقوبت بسیار خطرناکی را برای این قوم منحرف هشدار داده‌اند.

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟
مظلوم‌نمایی برای هم‌جنس‌باز‌‌ها با هر بهانه‌ای

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟
اخبار مرتبط با موافقت علمای مذهبی با هم‌جنس‌باز‌ی!

ترویج و دفاع از حقوق هم‌جنس‌باز‌ها در ایران

پرداختن به افراد هم‌جنس‌باز در ایران و برجسته‌سازی قوانین شدید کیفری جمهوری اسلامی ایران علیه این جنبش ضدخدا موضوعی است که بی‌بی‌سی فارسی گاه به گاه با مصاحبه با اینگونه افراد، انتشار محکومیت آنان، گزارش تبلیغی فیلم‌‌هایی با این موضوعات و... به آن می‌پردازد. با اینکه گردانندگان این رسانه انگلیسی آگاهی کافی از هنجار و فرهنگ ایرانی-اسلامی دارند، تلاش زیادی برای جا انداختن فرهنگ هم‌جنس‌باز‌ی برای مردم ایران می‌کنند.

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟
تبلیغ فیلم‌های هم‌جنس‌باز‌ی مرتبط با فیلم‌سازان منحرف ایرانی

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟
مظلوم‌نمایی و عرفی‌سازی هم‌جنس‌بازی برای مردم ایران


این رسانه همسو با سازمان‌های بین‌المللی که علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، به تبلیغ برای محکومیت‌های سازمان‌های حقوق بشری علیه اقدامات کیفری ایران در رابطه با هم‌جنس‌باز‌‌ها می‌پردازد.

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟

چگونه بی‌بی‌سی فارسی هیزم جهنم می‌شود؟
محکومیت اقدامات کیفری ایران در رابطه با هم‌جنس‌باز‌‌ها

چرا بی‌بی‌سی فارسی سیاست ترویج فرهنگ هم‌جنس‌باز‌ی را انتخاب کرده است؟

رسانه بی‌بی‌سی فارسی یک رسانه انگلیسی می‌باشد که سیاست‌ها و بودجه خود را از وزارت امور خارجه این کشور می‌گیرد. دولت انگلیس به همراه دیگر کشورهای سلطه‌گر مانند ایالات متحده به دنبال گستره تسلط خود در دنیا می‌باشند. لازمه این تسلط به انقیاد کشیدن انسان و رام کردن او در تمامی جوانب وجودی‌اش در برابر خواسته‌های شیطانی نظام سلطه جهانی می‌باشد. این نظام برای رسیدن به این هدف از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کرده و برنامه‌ریزی‌های دقیق و بلندمدتی برای آن انجام داده است. تغییر طبیعت انسان و گرایش‌های او برای ساختن یک موجود مسخ شده تهی از روح پرسش‌گر و معترض و طغیان‌کننده که در برابر هرگونه خواسته سیستم سیاسی و فرهنگی رام است، بدون از هم گسستن خانواده ممکن نخواهد بود.

با ترویج هم‌جنس‌بازی نهاد خانواده تضعیف می‌شود و به تبع آن تولید مثل کاهش پیدا می‌کند. هر تمدن و قومی برای رشد و شکوفایی خود نیاز مبرم به جمعیت سالم، پویا و سرزنده دارد تا نیروی کار فعال و مدیران کارآمد برای رشد خود تربیت کند. بدون خانواده حیات یک جامعه به شدت مورد تهدید قرار می‌گیرد.

حال ایران که سردمدار مبارزه با استکبار شده و محور اصلی مقاومت در برابر آنها را تشکیل می‌دهد قطعا یک تهدید محسوب می‌شود و با توجه به برنامه‌های آینده ایران برای تشکیل یک تمدن اسلامی، ضرورت تلاش بی‌بی‌سی فارسی به عنوان یکی از بازوهای عملیاتی نظام سلطه علیه مردم ایران برای ترویج فرهنگ هم‌جنس‌بازی آشکار می‌شود. فرهنگی که باعث نابودی قوم‌هایی در گذشته شده و بی‌شک در آخرت موجب خواهد شد که هم‌جنس‌بازها و کسانی که آنها را ترغیب کرده‌اند،در آتش خشم الهی فرو بروند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 100
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 26
  • متعجب ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    3 1
    درسته که ننه این الواط فاحشه بوده ولی اگر همین فاحشه با دوست پسرش رابطه نداشت که این نکبت ها به دنیا نمیومدند پس چرا همجنس بازی رو تبلیغ میکنن اخه.....!
  • مجید ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    0 6
    مشرق خجالت بکش! این چه مزخرفیاتی است که باز نشر می کنی!! چرا حرمت را نگه نمی دارید!!
  • کاپیتان ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    3 0
    لطفا" گزارشی توپ در این باره تهیه کنید. تا همین چند سال پیش تو اروپا این عمل جرم بود (10-15 سال) و این عمل تو آمریکا حتی مجازات اعدام داشت اما یه دفعه چه اتفاقی افتاد؟ خودشون مخصوصا" انگلیسی ها رو بحث علمی مانور میدهند اما هم من هم شما میدونیم اینا واسه علم و بشیریت و... ارزش قائل نیستند لطفا" گزارشی تهیه کنید واسه خودم جالبه بدونم چرا یه هو اینطور شد/.
  • مهدی از قم ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    7 3
    چقدر خوشحالم که در کشوری زندگی میکنم که اگرچه بنز و بی ام و یا کادیلاک سوار نمیشم و پراید و تیبا سوار میشم اگر چه سطح زندگی در حد کانادا و ژاپن یا حتی مالزی نیست درسته اقتصادمون ثبات نداره و خیلی چیز های دیگه ولی اینجا اعلامیه جهانی حقوق بشر زمینی معیار نیست اینجا قران معیار است اینجا امریکا پایگاه ندارد اینجا ارمغان های مدرنیته مثل همجنس بازی و چندمهری رواج ندارد اینجا با امدن یک ناو امریکای کل سیاست داخلی و خارجیش به هم نمیریزد اینجا به وسیله رهبری هدایت میشود که چهره اش پر از صفا و صمیمیت است اینجا خانواده اصالت دارد و مردم با سگ و گربه انس نمیگیرند اینجا محرم و ماه رمضان نزدیکی خدا را حس میکنی......
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    4 2
    خدایی دیگه هم جنس بازی اخر کثیفیه
  • سید ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 2
    دفاع از کثیف ترین عمل ، نشان گر مبتلا بودن اکثر کارکنان و روءسای این رسانهء انگلیسی است
  • متخصص جراحی عمومی ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    2 1
    همجنس بازی یا گرایی حداقل در مردها آنقدر دردناکه که این همه پروپاگاندا و تبلیغات درباره اون اصلا واقعی نیست تجاوز به یک نوجوان یا جوان و حتی یک مرد برای اون با درد زایمان یک زن برابری می کنه این لوس بازی که یه عده دختر و پسر بیکار و الاف در خیابان ها با شکلت کردن همدیگر درمیارن و قضاوت افرادی که فقط بر اساس ظاهر افراد یاد گرفتن درباره دین اونها قضاوت کنن چندان درست نیست اکثرا کسانی که ما بینیم دچار فحشا و تن فروشی یا هم جنس گرایی عمیق و شدید شده اند که اکثرا هم با هدف کسب پول هست اکثرا یک ترس عمیق باطنی در خود دارند در اجتماع و از ترس شناسایی نشدن در انزار و بیرون اکثرا با پوشش های کاملا معمولی و روتین حضور میابند و سعی می کنن جلب توجه چندانی به غیر از پیش مشتری های خود نداشته باشن اینها آنقدر احمق نیستن با تابلو کردن خود خود را لو بدهند چون می دونند اگر لو بروند نه تنها شغل خود را از دست می دهند بلکه به خاطر روابط نامشروع زیادی که داشتن ممکنه دچار مشکلات حادتری هم بشوند مشکل ما این هایی که در خیابان مانور تظاهر می کنن نیست مشکل ما یکی شیعه نماهایی هستن که در باطن و خلوت اصلا خدا رو هم بنده نیستن و هر فساد اداری اخلاقی و..زیر سر آنهاست و دوم جهل جوانان ما که تقلید کردن و مانور فخر فروشی بر اساس مد و مارک برای آنها شده یک هنجار و اعتماد به نفس خود رو از دست داده دند و سعی می کنن با این کارهای مصنوعی اون رو به دست بیارن
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    حالا واقعا یکی بیاد تحلیل کنه چون جدا یه سرس ژنتیکی این مشکل و دارن وهمین که چرا تو حیوانات مشاهده میشه پس؟
  • علیرضا اهواز ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    خب انسانها طبیعتشون یه چیزه و آموزه هاشون و تاثیرات محیط روی اونها هم یه چیز دیگست.یعنی فطرت انسان از مسایل اکتسابی جدا هستن؛فطرت جنسی انسان گرایش به جنس مخالفه.حالا اینکه چه مسایلی از قبیل آموزشهای غلط،مسایل دوران کودکی و نوجوانی یا شکستهای روحی روی این قضیه تاثیر میذارن یه مسئله جداست و باید روی اون تحقیق کرد اما نمیشه همجنسبازی رو به فطرت انسان ربط داد.کما اینکه قانونا دو یون مثبت همو جذب نمیکنن بلکه یونهای منفی و مثبت به هم جذب میشن ! اصلا این قانون خداست و خدشه ناپذیره ، اگر آمریکایی ها و خیلی از غربی ها اینهمه کودکانشون رو تحت تاثیر تبلیغات جنسی قرار ندن.اگر به کودک دبستانی آموزش همجنسبازی رو ندن(به اسم آموزش جهت پیشگیری از مشکلات آتی!) و اگر سیستم کنترلی بیشتری روی نوجوانها و جوانها داشتن آیا گروههای همجنسباز بوجود میومدن که حالا بخوان براشون حقوقی هم در نظر بگیرن ؟ خب توی کشور ما هم همچین چیزی وجود داره ولی اصلا ابعاد و شکل غربی رو نداره و بیشتر محدود میشه به تجربیات دوره نوجوانی که طبع نوجوون باعث میشه گاهی دست به چنین خبطی بزنه. به هر حال جای تعجبش اینجاست که غربی ها هرچیزی رو برای خودشون پسندیدن میخوان جهانی کنن و به زور به همه بقبولونن که باید شما هم بپسندید ؛ شما احترام میذارید دمتون گرم ! بگذارید تا ببینیم به کجا می رسید ؛ با ما چکار دارید ؟! خدا خودش جوابشونو بده ان شاءالله
  • space ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 2
    همجنس بازی عین دشمنی باخداست و خداوند هم درقرآن اورده که جه بلایی سر قوم لوط آورد .حالا هر احمقی هر غلطی دلش خواست بکنه.....
  • حسین ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    2 2
    اى ول زديد تو خال. اين الواط BBC يا ديگر الواط براى اولين بار كلمه همجنسگرا را براى ريختن قبح همجنس بازى ابداع كردند. اولين قدم براى عادى سازى يك مساله شنيع تطهير لغوى اون هست،مثل رشوه گيرها كه به خطاى بزرگى مثل رشوه ميگن پول شيرينى اين اراذل bbc هم به همچين عمل بسيار زشت و كثيفى ميگن همجنسگرايى. خائنين وطن فروش و نوكران دربار جنايتكار انگليس در بى بى سى كه تكليفشون معلومه ، تاسف براى اون افراد ساده لوحى كه تحت تاثير اين موجودات پليد و همجنسباز هستند.
  • باقر ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    2 2
    حرف خدا قطعی است این قوم وهر کسی این کاررا انجام دهد مانند فوم لوط عذاب خواهند شد.
  • اقشار ضعیف وآسیب پذیر ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    5 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • داود ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    3 2
    خدا ان شاء الله همتون به سرنوشت قوم لوط گرفتار کنه
  • شهاب ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    2 0
    مراقب باشیم . جایی که در آن ازدواج حلال به راحتی آب خوردن نباشد ممکن است سر از جاهای دیگر در بیاورد.
  • احدحسین زاده ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    2 2
    خدایا این قوم مغضوب را همراه با سرکرده شان اوبامای رو سیاه به اجدادشان قوم لوط ملحق بفرما.
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    شما غیر همجنس بازی یا غیر همجنس گرا ؟
  • قاسم ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    مجید جانبه نظر من اتفاقا خیلی هم خوبه که مشرق به این موضوعات توجه داره فکر نمی کنی که وقت این شده که سواد رسانه ای مردم بالا بره؟
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    كساني كه مشكل ژنتيك دارند، بايد عمل كنند. اين نوع رفتار سبب هلاكت قوم لوط شد
  • جواد ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    انصافا خیلی قشنگ گفتی احسنت
  • نادر ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    بله دکتر ..... شخصا یک نفر رو می شناسم که به خاطر زشت بودن و کمبود محبت از طرف خانواده از بچگی حاضر بود به چنین کاری تن داده بود الان چند ساله به خاطر مشکلاتی که در انتهای روده بزرگ و مقعد گرفته به شدت در دستشویی کردن مشکل پیدا کرده و هفته ای یک بار هم به زور دستشویی میره پیش فوق متخصص رفته و کلی قرص و دارو مصرف می کنه دو بار هم جراحی کرده و دکتر مصرف لبنایت شیر ماست و خیلی چیزها رو ..برای اون ممنوع کرده!
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    اونایی که منفی دادن اینکارند؟!!
  • الی ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    موندم کی منفی می ده! یعنی خاااااک ...
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    خديا خودت رحم كن مارو يه لحظه هم به خودمون واگذار نكن
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    شير مادرت حالت آقا مهدي
  • سید رحیم هاشمی ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    همجنسگرایی یا همجنس باری ذو مفهوم مجزاست الان تو غرب و بخصوص انگلیس همجنسگرایی رئ مطرح می کنن که همجنس بازی جزوی از اونه. یعنی دارن عشق به همجنس رو مطرح میکنن ولی همجنس بازی یعنی رابطه جنسی صرف به نظر من اگه قراره با واژه همجنسگرایی مقابله بشه باید واژه ای جدید ارائه بشه
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    ناشناس ۰۹:۰۱ عزیز ما انسان هستیم نه پست تر از حیوان شما انگار خیلی از قوم لوط خوشت میاد
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    اولا که منظورت کی هستش ثانیا خدا همه رو هدایت کنه اگر داستان لوط و قومش رو بخونی خدا اول پیامبر براشون فرستاد نه عذاب
  • اینا6847 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    این بی بی سی با ذات انسانی مخالف هستند چون نوادگان شیطانند
  • عبیدالله ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    سرانجام به عذابی الیم گرفتارخواهند شد این قوم لوط امروزی. الهی همه مسلمین جهان را عاقبت بخیر بگردان آمین
  • احسان ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 2
    مشرق خجالت بکش عکسارو سانسور بکن.
  • ابراهیم ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    شخصی از حضرت موسی(ع)پرسید:پلیدترین وکریه ترین گناه نزد خدا چیست؟جواب دادند:آمیزش مرد با مرد وزن با زن
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    خیلی حا حال نوشتی عالی بود
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    مشکل ژنتیک یه موضوعیه اما این که شبکه دولتی انگلیس با آب و تاب اینقدر این موضوع رو تبلیغ میکنه یه موضوع دیگس بی بی سی هم مشکل ژنتیکی داره؟؟؟!!!
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 1
    خودت میگی "مشکل" ینی بیماری مثل هر بیماری ژنتیکی دیگه حیواناتم مثل انسان
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    بی بی سی فارسی لطفا این موضوع را از برنامه خود حذف کنید. این گروه بیمار روانی و جنسی هستند. و بوی از انسان ندارند. فکر می کنم مسولین بی بی سی فارسی همجنسگرا باشند. واقعا متاسفم.
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    با اجازت در شبکه های اجتماعی منتشرش کردم...
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    مسئله عمیقتر از این حرفهاست! مسئله عقلای یک قومند...خداوند وقتی قوم لوط رو نابود کرد حتی کودکانشون رو هم نابودکرد...دلیلش رو میدونید؟ از نظر من وقتی غرب اینقدر منحرفه که به راحتی همچین مسئله ای رو ترویج میکنه و مردم هم به روی خودشون نمیارن و حاضر نیستند برای جلوگیریش هزینه کنند خداوند به تدریج اونها رو مضمهل خواهد کرد...
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    ادب ادب ادب
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    ناشناس آلمانی منظور من متوجه نشدی بیخودی شعار دادی .منظورم اینه که نگرش شمارو نسبت به واژه ها ببینم .
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    آقا مهدی خوشبختانه یا بدبختانه از مسائلی که زیر پوست مملکت و در نهان بشدت رایجه خبر نداری .
  • ریاستی ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    از کوزه همان برون تراود که در اوست.اینا خودشون مفسدند وبهایی وخودفروش.
  • علی ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    شک ندارم و شک نکنید کارکنان بی بی سی جملگی مبتلا به این کثافات هستند . از کوزه همان برون تراود که در اوست
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    اینائی که گفتی رو بذار در کوزه آبشو بخور خیلی پرتی از مرحله پسر خیلی شوتی
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    2 1
    خداوند عذابی برای اختلاس گران و کلاهبرداران و ظالمان به مردم ندارد؟
  • سالار ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    چرا عذاب نمياد مثل قوم لوط؟
  • استکبار ستیز ضد فتنه ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 3
    مرگ بر انگلیس
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    هم جنس بازان نکبتان وگمراهانندنه انسانندنه حیوان
  • سید ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    2 1
    خدا لعنت کند بی بی سی را که هر جا کثافت بیشتر باشد او نجا میشینه خر مگس معرکه اللهم العن کل الذباب الملعون ذباب = مگس
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    مگه فاحشه بی ادبیه ؟ فاحشه یعنی زن بدکاره
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    2 0
    آمریکایی آب رو بریز بیخیال
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    منظورش اوناس دیگه
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    پماد سوختگی
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    اتفاقا من خوشحالم که دشمنان انقدر احمقند که با اینکارها و این خبرها خودشون گور خودشون رو میکنن و نیازی نیست ما کاری کنیم . ادامه بدید بخندیم بی بی چهل
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 0
    مگه الان برای قوم لوط که در شرق آسیا اسراییل و غرب کم هم نیستن میاد!؟
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    شیطان به فرمان خدواند عمل نکرد و رانده شد حال اگر مرتکب عمل زشت، کثیف و حرام همجنسگرایی می شد مسلما به مجازاتی به مراتب شدیدتر دچار می شد.
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    اینجا مردم با سگ و گربه انس نمیگیرند؟؟؟اینجا همجنس باز نیست؟؟؟اینجا ازدواج سفید نیست؟؟؟اینجا همه اون کارا هست حتی بیشتر فقط علنی نیست.اینجا دخترها ترشیده میشوند و پسرها بیکار همه افسرده و بی اعصاب
  • مانی ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 1
    جناب جراح عمومی که تز روشن فکری میدی بگو مطبت یا بیمارستانت کجاس هر موقع از دنیا سیر شدیم خدمت برسیم آخه مرد مومن باسواد دکتر دانشگاه رفته /انظار درستش اینجوری نوشته میشه نه انزار/باسوادامونو ببین بعد حرفای قلمبه سلمبه در مورد ناهنجاریای اجتماعیم میزنن
  • ميثم قدبيگ لو ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    1 1
    خداوند در كتاب مجيدش چندين بار قوم لوط را به خاطر عمل شنيع لواط سرزنش كرد و در آخر سنگ سار شان نمود
  • پارسا ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    2 1
    به نظر من هركي طرفدار همجنس بازيه ، اول پدر يا مادر ويا خواهر وبرادرش ويا فرزند خودشو توي اين حالت تصور كنه وببينه چه تهوعي بهش دست ميده !!! بعدش بره خدا رو شكر كنه كه توي مملكتي زندگي ميكنه انسانهاش تفاوت ارزش و ضد ارزش رو ميدونند و مثل غربي ها سست عنصر و لا ابالي نيستند ....
  • یحیی ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    1 1
    تکنیک رسانه یعنی تکرار مرتب یک موضوع تکرار تکرار تکرار تا عادی شدن موضوع بوی بد در اواین استشمام ازار دهنده است ولی پس از مدتی ماندن در ان فضا سیستم بویایی عادت کرده و عادی می شود . قابل توجه جوانان عزیزمان که می گویند بی بی سی اخبار راست می گوید . عزیزان اینها حرفه ای هستند با علم وتکنولوژی دروغ می گویند ودروغ را به ما راست جلوه می دهند . شاید ازکلمه چشم بندک استفاده کنم بهتر باشد . مسئولین رسانه ملی خودمان هم به هوش باشند کاری کنید تا جوانها به سمت بی بی سی خبیث نروند .
  • فرزان فر ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    2 2
    خجالت واقعی رو کسایی باید بکشن که در حال ترویج این فرهنگ هستند .
  • فرزان فر ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    شوت نیست . حرفی رو می زنه که واسه درکش باید نون حلال و روح سالم داشته باشی
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    نخیر فروزان فر شما هستید که واسه درکش باید یه عقل درست و حسابی داشته باشید و مغزتون رو آکبند نگذاشته باشید
  • 313 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    2 0
    این وعده خداوند است اما روزش معلوم نىست .شک نکن عداب الھى نازل مى شه
  • دكتر رضايي ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    1 0
    با سلام - من با نظر دوست عزيزم موافق هستم و بر اين اعتقاد هستم كه رسانه هاي بي بي سي و از اين دسته خبر گزاريها هدف نهايي در الفا نظر خودشان به مخاطيين خود ميباشند و با استفاده از تمام شگردها اين اهداف را دنبال ميكنند در نتيجه بايستي با اطلاعات مخاطب اين رسانه ها بايد شد تا اين هدف انها را نا كام گذاشت /
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    2 0
    آخرالزمان و دیگر هیچ.... خدایا به تو پناه می بریم... خدایا منجی ات را بفرست...
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    این دو ربطی به هم دارن؟؟؟
  • 313 ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 1
    هم جنس گرا و هم جنس باز دو چیز مکمل یکدیگرند واز هم جدا نیستند اول باید هم جنس گرا شد بعد هم جنس باز
  • حسن ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    1 1
    اینها از قوم لوط هم بدترن
  • افشین تهران ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    ناشناس 13.33فروزان اصل مطلب رو بهت کفت ولی متاسفانه برای درکش باز هم نیاز به همینهایی که فروزان گفته داری.سعی کن میشه .از حالا سعی کن .
  • افشین تهران ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    1 1
    اینهایی که منفی میدن اینکاره هستن و یا برای تمام امور منفی دادن رو دوست دارن؟؟
  • افشین تهران ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    الان مگه کسی در مورد پوشش همجنس بازها دکتر!!!!حرفی زد؟؟
  • افشین تهران ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    3 1
    فکر کنم منظورش بی بی سی هست که دراین مورد نیازی به پیامبر نیست و همون نابودی بهترین گزینه هست.البته به خواست خداوند بخشنده.
  • افشین تهران ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    1 0
    برادر گرامی اینقدر تندروی نکنید که باعث ابروریزی مومنین بشه.
  • افشین تهران ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    دادش این توصیه هست یا انتقاد یا درخواست؟اینا که کارشون از این حرفا گذشته.
  • افشین تهران ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    1 0
    خدا برای تمام گناهان مجازاتی تعیین کرده که البته من فکر میکنم هم در دنیا و هم در اخرت باید تاوان این اعمال را داد اما این نکته که شما گفتی اولا ربطی به موضوع نداره دوما قابل مقایسه نیست و سوما انشالله که .......نباشی.
  • جعفر ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    1 1
    مشرق جان ممنون خودم به شخصه یه گزارشی تو بی بی سی خوندم راجع به "خدا ناباوران" در انکلیس. که میگفت فعلا جمعیتش 14 میلیون نفره و در حال افزایش هم هست! کلا دوست دارند به جنگ خدا برن که امیدوارم خدا به سرنوشت قوم لوط دچارشون کنه
  • یکی ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    1 0
    ناشناس امریکایی، اگه مشکل بنیادی نداشته باشی و نطفت سالم باشه درک حرفای مهدی اصلا سخت نیست
  • ممدی ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 1
    حداقل یه چیزی در رابطه با تخصصت مینوشتی استفاده کنیم دکتر جون اصلا دکتری یا دوست داری دکتر باشی؟
  • یکی ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    1 0
    ژنتیک هیچ ارتباطی به این موضوع نداره تنها در یک صورت ژنتیک میتونه در این مقوله تاثیر داشته باشه اونم وقتیه که نطفه طرف مشکل دار باشه
  • یکی ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    ناشناس 13:10 ظاهرا چشاتو صابون نزده نشستی کامنت میخونی ایشون نظرشو خیلی روشن توی کامنتش گفته
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    حرمت اینه که بی غیرت ها بدانند با چه بی شرف هایی مقاومت میکنیم و مبارزه میکنیم و چه عزیزانی را در راه این مبارزه میدهیم اما این بی غیرت های هستند که دم فرو میبرند و لب نمی گشایند...
  • ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    1 1
    ماافتخار میکنیم که حقوق بشر غربی در ایران رعایت نمیشود حقوق بشر غربی یعنی همجس بازی یعنی همون که قوم ثمود کرد و به چع بلایی گرفتار شد شما خودتون قضاوت کنید این در یک قوم اتفاق افتاد و این بلا برای یک قوم و یک شهر نازل شد اگر در جهان این عمل شیوع کند جهان به چه بلایی گرفتار خواهد شد آیا باز نمیخواهید بفهمید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 1
    خیلی خیلی قشنگ گفتی دمت گرم
  • ساناز ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    مشرق چرا نظرهاي من تاييد نميشه؟مورد پسند نيست؟گفته بودم خداي زيبا آفرين چنين عيبي بر مخلوقاتش نمي گذارد.اين حرف بدي است؟يا اينكه ادامه داده بودم غربي ها به خاطر طبيعي جلوه دادن موضوع ابراز محبت ساده حيوانات بيخبر از توحش آدمي به يك ديگر راهم به اين حساب مي گذارند؟مورد پسند نبود؟چرا؟
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    1 0
    خخخخ.با ی وی پی ان طرف میشه امریکایی؟چه راحت به ادما توهین میکنین و تهمت میزنین تو از کجا میدونی نطفش سالم نیس؟اون دنیا باید جواب پس بدی اگه تهمت ناروا زده باشی.مشرق نظرمو نشون بده لطفا
  • اهوازي ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    1 0
    هدف انهدام خانواده ها و روابط انساني است.انگليس و غرب سعي دارند كه با اين كارها جوامع را نابود كنند.شبكه هاي بي بي سي و صداي آمريكا و من و تو و راديو فردا و... آدمهاي منحرف اخلاقي و وطن فروش ها را جذب ميكنند كه فقط به انگليس و آمريكا و اسراييل و غرب وابسته باشند.
  • یکی ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    ناشناس جان من تهمت نزدم. اگر دقت کنی گفتم "اگر"
  • حامد ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    بابا خیلی هم جنس چرا همجنس اگه درست بود جنس مخالف خلق نمیشد ..خاک تو سر تفکری که همجنس گرایی رو قبول داره
  • ترنج ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    باعرض سلام و خسته نباشید به مشرق.. آقا مهدی کمی دربین مردم بگردی بد نیست !
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    1 1
    واسه مشرق متاسفم که فحش های یک عده از خوانندگانش رو در قالب کامنت منتشر میکنه اگر به قیامت اعتقادی داشته باشید بدونید که در روز قیامت باید جواب این اتهامات رو بدید متاسفم که پدربزرگم واسه مملکت و مردمی شهید شد که حالا مدافعان نظامش حلال زادگی فرزندان و نوادگانش رو زیر سوال ببرن بنده نمیگذرم از این توهینی که کردید. به خون بدربزرگم که تو عملیات کربلای2 ریخته شد اگه کامنت توهین آمیز این آدم بی شعور رو حذف نکنید روز حساب جلوتون رو میگیرم
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    1 0
    ادب از که آموختی از جناب "یکی" !
  • علی ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    1 0
    امیدوارم این شیاطین با لواط نسلشون منقرض شه
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    1 0
    ماشاالله حاج مهدی از قم قربون این صفا و صمیمیت نوشتارت اینجا رهبری داره که نائب امام زمانه الهی شکر
  • ماهان راد ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    1 1
    خب مطابق معمول تمام این نوشته پر از سفسطه، بی‌سوادی، بی‌اطلاعی و خشم و کینه بود. دوست عزیز و دوستان عزیزی که فحش دادید. شما به بیماری هموفوبیا یا همجنسگراستیزی مبتلا هستید. این بیماری چندان سخت نیست و با مراجعه به مشاور قابل درمان است. حتا در همان تهران خودتان.
  • پارسا ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    2 1
    خانم يا آقاي ماهان، بنده معتقدم ماها بيمار نيستيم شما بيمار هستيد كه پيشينه خودت رو فراموش كردي ! كمي فكر كن ببين پدر يا مادرت هم در ايران همجنسگرا بودند ؟؟ يا فقط توي بي جنبه رفتي مثلا اروپا جو گير شدي و به ما انگ بي سوادي ميزني اگه به اين تفكرات كه ريشه در اعتقادات ديني ومذهبي ما داره ميگي بيماري ، اشكالي نداره ما بيماريم و شما سلامت ! چند وقت ديكه جسم متعفن ترو و تحويل خانواده ات ميدن بدبخت همجنس باز
  • الیاس ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    موافقم -ماهرچی هم مشکلات اقتصادی داشته باشیم ،خداروشکر مردم کشورمون از این کثافت کاریا متنفرند
  • سعید ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    1 0
    دمت گرم خدایی گل گفتی خدا رو شکر که تو مملکت امام زمان زندگی می کنیم و این فسق و فجور ها علنی تبلیغ نمیشه
  • mahdi IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    1 0
    انگار دوست دارن دوباره ماجرای قوم لوط روی کره زمین اجرا بشه احمق ها چرا درس نمیگیرن خدا خودش رحم کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس