فرمانده یگان ویژه گفت: برای روشنایی مسیر در پایانه مرزی تا مهران که هیچ چراغی در آن وجود ندارد یگان ویژه از خودرویی به نام صاعقه که انعکاس نور دارد استفاده کرد.

به گزارش مشرق، سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه در مورد اقدامات یگان‌ویژه در مرزهای جنوبی کشور در امر تأمین امنیت و تسهیل تردد زائران عتبات عالیات اظهار داشت: یگان ویژه در مرزهای جنوبی با تمام تجهیزات جدید در خدمت زائران اربعین حسینی است.

فرمانده یگان ویژه تصریح کرد: 6 گردان یگان ویژه ناجا در مرز مهران مستقر شدند و حتی به یک گردان آن مسئولیت ویژه داده شد تا از نقطه صفر مرزی به کودکان، سالمندان و افراد ناتوان کمک کنند و حتی آنها را بر دوش خود حمل کنند.

این مقام ارشد انتظامی به استفاده از سیستم «صاعقه» برای روشنایی محورهای مواصلاتی مهران اشاره کرد و گفت: خودرویی به نام صاعقه توسط کارشناسان ایرانی در حدود یک سال پیش طراحی و ساخته شد که عملکرد ویژه این خودرو انعکاس و پرتاب نور است که یگان ویژه از این خودرو در اغتشاشات و بحران‌ها استفاده می‌کند.

فرمانده یگان ویژه به ماموریت متفاوت یگان ویژه در مرزهای جنوبی کشور و امداد و خدمت‌رسانی این یگان به زائران عتبات عالیات پرداخت و تصریح کرد: یگان ویژه از این خودرو در نقطه مرزی استفاده کرد تا با استفاده از انعکاس نور این سیستم که در شعاع 1.5 کیلومتری و به صورت دایره‌وار محدوده را روشن می کند، زائران بتوانند در مسیر تاریک و بدون چراغ مرز تا مهران تردد کند.

لازم به ذکر است، اقدامات یگان ویژه برای تسریع در تردد زائران تحسین تمام دستگاه‌های حاضر در مهران را به دنبال داشت. به طوری که سردار مؤمنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا نیز در هنگام حضور در قرارگاه عملیاتی ظفر گفته بود که یگان ویژه با حضور خود خیال مردم و ما را راحت کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    یگان ویژه باید هم در خدمت مردم باشد ، وظیفه اش را انجام داده ونباید تبلیغ کند.
  • مهدی مرادیفر ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    وقتی که مردم شیعه عراق تمام داروندار خودرادراختیار زوائر گذاشته بودن پس به مجاهدان یگان ویزه هم دست مریزاد وخسته نباشی میگوییم خدا قوت مجاهد همه زوار حسینیم
  • مهدی ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    حرف این بنده خدا کجاش بد بود که منفی دادید؟ ... خوب کل وظیفه ی نیروهای مسلح خدمت به جامعه و مردم هست دیگه
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    لطفا در مورد این صاعقه یه مطلب بزارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس