به گزارش مشرق، پربازدیدترین عناوین سایت خبری تحلیلی مشرق به این شرح می باشد:





ورزشکارانی که با چرخنده چادری شدند

 الهام چرخنده که جدیدا نام خانوادگی اش را به «زهرایی» تغییر داده در جدیدترین مطلب اینستاگرامی اش نوشته است: «سلام ....نیم نگاه حضرت زهرا(س) تعجب ندارد.

درست دو روز بعد از دیدار با قهرمانا، شهربانو بهم زنگ زد .. صداش مثل همیشه توش یک عالمه حیا و قدرت بود ... جانم دخترم، چی؟ صدات قطع و وصل میشه!. گفت، یه خواهش دارم نگید نه! چشم! ولی نباید بدونم قهرمانا از الهام چی می‌خوان؟!

عکس/ ورزشکارانی که با چرخنده چادری شدند

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تمرکز دشمن بر سردار سلیمانی، چرا‌؟

دشمن تلاش می‌کند تا ضعف و زبونی و شکست‌های خود را با داستان‌پردازی‌های حاشیه‌ای تا حدی بپوشاند. در این داستان‌پردازی‌ها، سعی می‌کند وانمود کند که دست‌های خالی او به خاطر آن است که نمی‌خواهد بی‌محابا به دل حوادث بزند و اگر طرف مقابل موفقیت‌های مهمی دارد بخاطر این است که بدون محاسبه سود و زیان و بدون توجه به آنچه پیش می‌آید وارد صحنه می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بزرگترین فاجعه صنعتی تاریخ

در این روز ابر مسموم ناشی از نشت گاز سمی صنعتی خطرناکی، بر فراز شهر بوپال به حرکت درآمد که وخیم‌ترین حادثه صنعتی جهان را رقم زد. این گاز سمی که از کارخانه حشره‌کش‌سازی شرکت آمریکایی "یونایتد کارباید" نشت کرد هزاران کشته برجا گذاشت.

30 سال از روزی که بزرگترین فاجعه صنعتی در کارخانه شهر "بهوپال" هند اتفاق افتاد گذشت.

به گزارش فرارو، در این روز ابر مسموم ناشی از نشت گاز سمی صنعتی خطرناکی، بر فراز شهر بوپال به حرکت درآمد که وخیم‌ترین حادثه صنعتی جهان را رقم زد. این گاز سمی که از کارخانه حشره‌کش‌سازی شرکت آمریکایی "یونایتد کارباید" نشت کرد هزاران کشته برجا گذاشت. 

نشت گاز سمی ابتدا ساکنان خانه های نزدیک کارخانه را مسموم کرد و پس از آن ابر مسموم تمامی شهر را فرا گرفت. در اثر این حادثه دست کم 18هزار نفر تا کنون جان باخته و هزاران نفر دیگر دچار مشکلات جسمانی شده‌اند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/9/15/813666_724.jpg

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سیاسی حتی دربی را نمی شناسد

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده بازیکنان این تیم در دربی وظیفه‌شان را انجام داده‌اند و کار خارق‌العاده‌ای انجام نداده‌اند، اینگونه اظهارنظرها نشان می‌دهد وی اصلا فوتبال، پرسپولیس و دربی را نمی‌شناسد.

ابراهیم آشتیانی، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال در مطلبی به نقد مدیریت کنونی این تیم پرداخت.
متن نوشتار وی که در روزنامه آرمان منتشر شده، در زیر می آید:
مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده بازیکنان این تیم در دربی وظیفه‌شان را انجام داده‌اند و کار خارق‌العاده‌ای انجام نداده‌اند، اینگونه اظهارنظرها نشان می‌دهد وی اصلا فوتبال، پرسپولیس و دربی را نمی‌شناسد. از روز اول هم گفتم هر کاری تخصص خودش را می‌خواهد و هر کسی تخصص دارد باید وارد حوزه ورزش شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سمت جدید مهدوی‌کیا در پرسپولیس

بعد از تغییرات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند تا کمیته فنی را از نو تشکیل داده و با حضور اعضای جدید و پیشکسوتان به آن سر و سامان بدهند. در همین ارتباط حسین کلانی، محمد پنجعلی، محمد کاشانی و ... به عضویت این کمیته درآمدند و کریم باقری هم بعد از آن با نظر حمید رضا سیاسی مدیرعامل باشگاه به جمع این پیشکسوتان اضافه شد.

در همین ارتباط مذاکراتی هم با مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان پیشین پرسپولیس صورت گرفته و این بازیکن هم به طور قطع در کمیته فنی حضور خواهد یافت.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حمایت از درخشان و حمله تند به دایی

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت:‌ پرسپولیس برنامه خاصی برای این بازی نداشت اما در هر حال به گل رسید. البته هم گل اول ذوب‌آهن و هم گل پرسپولیس آفساید بود. در گل دوم هم مدافع تیم دچار اشتباه شد.

وی ادامه داد:‌ از اول فصل گفتم که تیم مهره‌های لازم را ندارد. مقصر کادر فنی نیست بلکه بازیکنان تیم هستند. پرسپولیس در جام حذفی نتایج خوبی کسب کرده بود و 5 قهرمانی دارد اما متاسفانه در این فصل نتوانستیم در جام حذفی نتیجه لازم را کسب کنیم و در لیگ هم شرایط خوبی نداریم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


از چه سنی برای فرزندمان موبایل بخریم؟

بهترین سن خرید گوشی برای فرزندان چه سنی است که آنها در این سن دیگر کودک نیستند و می‌توانند تا حدی خوب را از بد تشخیص دهند. برای پاسخ به این پرسش گزارش زیر را بخوانید. پیشرفت علم همیشه هم خوب و سازنده نیست. یعنی همه مسایل دنیا دو صورت دارند؛ منفی و مثبت. فناوری هم اینگونه است. انیشتین جمله جالبی در این مورد دارد که می‌گوید: «من از روزی می‌ترسم که تکنولوژی از تعامل انسانی پیشی بگیرد. چنین روزی، جهان نسلی از احمق‌ها خواهد داشت.» این جمله بار مفهومی بالایی دارد. همه از تکنولوژی در جهت بهبود امور استفاده می‌کنیم اما اگر قرار باشد همه زندگی ما را فرا بگیرد، فاتحه انسانیت و مهربانی را باید خواند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حضور نماینده خودروساز آمریکایی در تهران

یک شرکت بزرگ خودروسازی آمریکایی که تمرکز اصلی فعالیت‌های آن در زمینه‌ی تولید خودروهای برقی است یکی از مسوولان ارشد خود را برای حضور در دومین همایش بین‌آلمللی صنعت خودروی ایران اعزام کرده بود.

نماینده این شرکت خودروساز آمریکایی در زمان حضور خود در تهران مذاکرات مفصلی با یک شرکت خودروساز داخلی در زمینه‌ی چگونگی آغاز همکاری‌ مشترک داشتند.

به گفته یک مقام مسوول مذاکرات نماینده خودروساز آمریکایی با خودروساز ایرانی مثبت بوده و طرفین به تفاهمات اولیه در زمینه‌ی همکاری‌های مشترک دست یافته‌اند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اخاذی‌کثیف از زن‌جوان با جی‌پی‌اس وایبر

سرهنگ محمد مهدی کاکوان رئیس پلیس فتای تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری فردی که با سوءاستفاده از عکس‌های یک زن جوان در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایل، به دنبال اخاذی از وی بود، اظهار داشت: چندی پیش خانم جوانی با مراجعه به پلیس فتای تهران بزرگ از تهدید یک مرد جوان و اخاذی از وی خبر داد که با توجه به حساسیت ویژه موضوع، رسیدگی به آن در دست بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ افزود: این خانم جوان 33 ساله خانه‌دار در اظهاراتش به ماموران پلیس گفت «با توجه به اینکه من خانه‌دار بوده و عمدتاً در طول روز در خانه تنها بودم، یکی از تفریحات و سرگرمی‌هایم، سرکشی به شبکه‌های اجتماعی موبایل و تبادل نظر با دوستانم در چنین شبکه‌هایی بود؛ اما مدتی پیش به طور اتفاقی با مرد جوانی که ادعا می‌کرد در یکی از کشورهای دیگر ساکن است آشنا شدم و این آشنایی باعث شد تا این فرد با سوءاستفاده از اطلاعات شخصی، اقدام به اخاذی و تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی من کند.»

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ادعای النصره درباره اعدام یک لبنانی دیگر

گروه تروریستی- تکفیری «جبهه النصره»، شامگاه جمعه در بیانیه‌ای از اعدام یک نظامی ربوده شده دیگر لبنانی خبر داده و تهدید کرد درصورت عدم آزادی زنان سرکرده «داعش» توسط لبنان، یک نظامی دیگر را اعدام می‌کند.

«الشرق الاوسط» نوشت: گروه تروریستی «جبهه النصره» در بیانیه‌ای که توسط رسانه‌های لبنانی بازنشر شد، اعلام کرد «علی البزال» نظامی ربوده شده لبنانی را اعدام کرده است.

جبهه النصره با بیان اینکه اعدام علی البزال کمترین پاسخ به اقدامات ارتش لبنان (علیه تکفیری‌ها) است، تهدید کرد درصورتی‌که ارتش لبنان زنان ربوده شده این گروه را آزاد نکند، یک نظامی اسیر دیگر لبنانی را نیز اعدام می‌کند.

نام این اسیر دیگر لبنانی که جبهه النصره قصد اعدام او را دارد، در این بیانیه ذکر نشده است.

ادعای النصره درباره اعدام یک لبنانی دیگر

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خودنویس‌های میلیونی در تهران

وقتی صحبت از کادو دادن به میان می آید یکی از اولین مواردی که به ذهن می رسد یک خودکار یا خودنویس شیک و زیباست. بسیاری افراد، اهدای خودکار یا خودنویس های مارک دار را نشانه ای از فرهنگ بالا و اصطلاحا باکلاس بودن خود می دانند.

خودکاری که به عنوان هدیه خریداری می شود معمولا در جعبه های شکیل به همراه یک بسته بندی خاص فروخته می شوند. این خودکارهای کادویی را به راحتی می توانید از لوازم التحریری ها یا کتاب فروش های خاص تهیه و به فردی که می خواهید هدیه دهید.

خودنویس‌های میلیونی در تهران+ جدول قیمت

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سود 95 درصدی بسازبفروش‌ها در رکود

نتایج دو گزارش رسمی از بازارهای «ساخت‌وساز» و «معاملات مسکن» در سال 92، پاسخی روشن به یک تصور سنتی مبنی‌بر «زیان ساختمانی در زمان رکود» دارد و نشان می‌دهد: پارسال در تهران، سازنده‌هایی که موفق به «تکمیل» آپارتمان‌های در حال ساخت و «فروش» واحدهای تازه‌ساز خود شدند، به‌طور متوسط 42 درصد سود کردند.این عایدی در شرایطی نصیب بساز‌و‌بفروش‌های پایتخت شد که کاهش 44 درصدی حجم معاملات، افت 5 درصدی ساخت‌وساز و نزول 23 درصدی سرمایه‌گذاری‌های ساختمانی، مسکن را در سال 92 به رکود کشاند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مناظره جنجالی روی آنتن زنده؛
فتح‌الله‌زاده: دلم برای وزیر می سوزد/ خادم: من مقابل دو گردن کلفت هستم/ عابدینی: آقای خادم این‌کاره نیستی برو بزرگ شو!

شب گذشته برنامه ورزش از نگاه دو به خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس پرداخت. در این برنامه دو مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس و معاون وزیر ورزش و جوانان شرکت و صحبت های تندی علیه یکدیگر مطرح کردند. در ابتدای این برنامه امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان با حضور در برنامه ورزش از نگاه 2 اظهار کرد: بدون شک پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال تجربه به مراتب بیشتری از من دارند و اگر آنها به جای من بودند بهتر بود.

وی با اشاره به به صحبت های پورحسینی رئیس سازمان خصوصی که درباره باشگاه استقلال مطالبی را عنوان کرده بود تصریح کرد: من عین صحبت ایشان را می خوانم. وی گفته بود که باشگاه استقلال برای موضوع واگذاری همکاری بیشتری با ما کرد و کارهای خوبی صورت گرفت و مقدمات انجام شد ولی مدیران پرسپولیس تا الان حسابهای  مالی را تایید نکردند.

فتح‌الله‌زاده: دلم برای وزیر می سوزد/ خادم: من مقابل دو گردن کلفت هستم/ عابدینی: آقای خادم اینکاره نیستی برو و بزرگ شو! +فیلم


برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تشییع شهید حزب‌الله پس از ۵ ماه

منطقه كفرتبنيت در جنوب لبنان روز گذشته شاهد حضور گسترده شیعیان و دوستداران حزب‌الله و مقاومت اسلامی در مراسم تشییع پیکر یکی از جوانان این منطقه بود.

پیکر مطهر شهيد مجاهد «ساجد هشام حمد» با کنیه "عباس جواد" از رزمندگان جوان حزب‌الله که ۵ ماه پیش در درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش و دفاع از مقدسات اسلامی در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد پس از بازگشت به لبنان تشییع شد.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

رزمندگان مقاومت پس از انجام عملیات موفقیت آمیز توانستند پیکر شهید را از چنگال تکفیری‌ها آزاد کرده و به لبنان بازگردانند.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

پیکر شهید ساجد در کاروانی سیار از مقابل بیمارستان "شهید شیخ راغب حرب" در شهرک "تول" حرکت کرد و پس از رسیدن به ورودی كفرتبنيت جمع کثیری از مردم پیکر شهید را به صورت پیاده تشییع کردند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس