کد خبر 368748
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

پرستویی در مشهد مقدس با اشاره به اینکه من با نفس جانبازان و دعای خانواده‌های شهید بازی می‌کنم گفت:بگذارید هرچه دوست دارند منتقدان بنویسند، ملاک پرویز پرستویی جانبازان دفاع مقدس است. زمانی خوشحال می‌شوم که در دل شما جای بگیرم.

به گزارش مشرق، پرویز پرستویی ظهر امروز در حاشیه بازدید از آسایشگاه معلولان امام خمینی (ره) مشهد مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهیدان سرمایه‌های جاویدان انقلاب اسلامی هستند؛ هرگاه می‌خواهم در بین این عزیزان صحبت کنم زبانم بند می‌آید.

وی افزود: از زمانی که نخستین فیلم خود را در سال 61 در زمان جنگ آغاز کردم و تا کنون هیچ‌گاه از بازی در نقش‌ها و فیلم‌های دفاع مقدس خسته نشدم. افتخار می‌کنم که در نقش این عزیزان بازی می‌کنم و برای من هیچ سعادتی بالا‌تر از این نیست که جانبازان و ایثار گران دفاع مقدس از من راضی باشند.

این بازیگر برجسته سینما و تلویزیون تصریح کرد: سئوالی که همیشه از من می‌پرسند این است که چرا به موضوع و ماهیت اصلی جنگ پرداخته نمی‌شود، من هم قبول دارم تلخ‌ترین قسمت سینمای ایران همین دور شدن از ماهیت اصلی جنگ است.

پرستوی گفت: بسیاری به من انتقاد می‌کنند که چرا بیش از حد در فیلم‌های دفاع مقدس بازی می‌کنی؟ من در جواب این عزیزان می‌گویم بزرگ‌ترین افتخار بازیگری‌ام بازی در فیلم‌های دفاع مقدس است، هروقت شما شناسنامه جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را باطل کردید من هم نقشم را عوض می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه زمانی که در فیلم‌های دفاع مقدس بازی می‌کنم ترس بسیار زیادی وجود مرا فرا می‌گیرد تصریح کرد: بعد از بازی من باید به همه ایثارگران و جانبازان جوابگو باشم چون احساس تعهد می‌کنم. رسیدگی به مشکلات شما عزیزان برای من بسیار مهم است و از دولت نیز می‌خواهم رسیدگی‌های خود را در این زمینه افزایش دهد.

بازیگر فیلم می‌هان داریم عنوان کرد: بگذارید هرچه دوست دارند منتقدان بنویسند، ملاک پرویز پرستویی جانبازان دفاع مقدس است. زمانی خوشحال می‌شوم که در دل شما جای بگیرم.

پرستویی به رشد معنوی خود در فیلم‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در هر فیلم دفاع مقدس که بازی می‌کنم احساس می‌کنم بیشتر بزرگ شده‌ام، بیشتر رشد پیدا کرده‌ام. نیاز من در سینمای ایران با بازی در فیلم‌های دفاع مقدس برطرف می‌شود.

این بازیگر برجسته سینما و تلویزیون در بخش دیگری از صحبت‌های خود به علاقه خود برای بازی در تمامی نقش‌ها اشاره کرد و گفت: اینطور نیست که پرستویی دوست نداشته باشد طنز بازی کند، چرا دوست دارم در نقش‌های مختلف بازی کنم، اما برای این نقش‌ها وسواس دارم.

بازیگر فیلم میهمان داریم عنوان کرد: رضایت جانبازان و معلولان دفاع مقدس برای من ملاک است. تمامی این 46 سال فعالیت من بر اساس وظیفه بوده است، هیچگاه به مسائل مالی فکر نکرده‌ام و تنها موضوعی که برای من اهمیت داشته همین ادای دینی بوده که نسبت به شما داشته‌ام.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با انتقاد از جایگاه سینمای دفاع مقدس در جامعه ایرانی خاطر نشان کرد: قرار نیست همه سینما دفاع مقدس باشد اما دفاع مقدس یک قسمت مهم سینمای ماست. امروز کارگردان ما باید افتخار کند که فیلم سینمایی می‌سازد، ارشاد هم در این عرصه باید از اینگوه کار‌ها حمایت کند.

پرستویی با اشاره به اینکه این مرز و بوم هرچه که دارد مدیون شهدا است گفت: امروز اعلام می‌کنم که همه بدانند پرویز پرستویی با نفس شهدا زندگی می‌کند و با یاد آن‌ها زندگی می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    درود برشرف و مردانگی شماهنرمند پاک از الوند - شما رو ی چشم ما جاداری آلاله با فلب چون آئینه الوند که همت شما همانند بلندای الوند روح انگیزاست و جان را می آراید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس