سرپرست جدید خانه کتاب با بیان اینکه اتفاق‌های جدیدی در خانه کتاب رخ می‌دهد، گفت: در دور جدید تعامل بیشتری با نویسندگان، اهالی نشر و رسانه‌ها خواهیم داشت.

تعامل بیشتر با اهالی نشر و رسانه‌ها در دور جدید/ برنامه‌های کارشناسی شده ادامه‌ پیدا می‌کندبه گزارش مشرق - مجید غلامی جلیسه سرپرست جدید خانه کتاب در پاسخ به اینکه برنامه‌ها و طرح‌های گذشته ادامه دار خواهد بود یا نه، گفت: برنامه‌ای که در این هشت ماه انجام شده بر اساس کارشناسی یک تیم کارشناسان برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا رسیده است، این برنامه‌ها منوط به شخص نیست که با رفتنش متوقف شود، بلکه ماحصل تیم کارشناسی بوده است.

جلیسه پیرامون استمرار در برنامه‌ها ابراز داشت: بنده از همان تیم و نگرش بوده‌ام و عمده برنامه‌ها در معاونت پژوهشی و فناوری اطلاعات خانه کتاب که بنده مسئولیت داشتم اجرایی می‌شد، از این رو برنامه‌های روتین را خواهیم داشت، اما طبعا هر مدیری که انتخاب می‌شود نگرش، برنامه‌ریزی و طرح‌های خود را دارد و با مدیر سابق متفاوت است، بنده هم مستثنی نیستم و نگاه در برخی مقاطع متفاوت است از این رو اتفاق‌های جدیدی در خانه کتاب رخ می‌دهد.

سرپرست خانه کتاب در پاس به اینکه در برخی تعاملات نارضایتی‌هایی دیده می‌شد آیا در دور جدید به این مورد توجه خواهید کرد، توضیح داد: منش‌ها و اخلاق‌ها متفاوت است، ان‌شاء‌الله در دور جدید با نگاه باز رسانه‌ها بیشتر با طیف رسانه و اهالی نشر و نویسندگان تعامل خواهیم داشت.

وی پیرامون مراسم تکریم مدیرعامل سابق و معارفه خود خانه کتاب اظهار داشت: زمان این مراسم هنوز مشخص نیست، زیرا باید هماهنگی‌هایی با دفتر آقای صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد صورت گیرد، اما احتمالا طی هفته آینده این مراسم برپا خواهد شد.

این گزارش اضافه می‌کند، روز گذشته مجید غلامی جلیسه در حاشیه جلسه هیات امنای موسسه خانه کتاب به عنوان سرپرست جایگزین نجفعلی میرزایی مدیر عامل موسسه خانه کتاب شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس