کد خبر 367214
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

با قبول استعفای نجفعلی میرزایی از مدیرعاملی خانه کتاب معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی سرپرست این نهاد را منصوب کرد.

استعفای مدیرعامل خانه کتاب/ غلامی جلیسه سرپرست شدبه گزارش مشرق - سید عباس صالحی، با تشکر و قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل سابق خانه کتاب، مجید غلامی جلیسه را به‌عنوان سرپرست موسسه خانه کتاب منصوب کرد.

نجفعلی میرزایی چندی پیش به دلیل مشغله‌های علمی در قم، استعفاء کرده بود که امروز یکشنبه 9 آذر پس از تشکیل جلسه هیات امناء خانه کتاب، این استعفاء مورد موافقت قرار گرفت و معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجید غلامی جلیسه را به‌عنوان سرپرست منصوب کرد.

مجید غلامی جلیسه که تاکنون معاونت فرهنگی و پژوهشی خانه کتاب را بر عهده داشته است، پیشتر پژوهشگر نسخ خطی پژوهشگاه عالی تاریخ ایران در فرانسه، مدير مؤسسه بياض (اطلاع رساني و پژوهش در عرصه متون کهن) و مدير بخش اطلاع‌رساني، پژوهشگر و کتابشناس مرکز احياء نسخ خطي پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي در قم بوده است.

وی دو دهه فعالیت در حوزه کتاب پژوهی و کتابشناسی و داوری جشنواره‌های کتاب را در کارنامه فرهنگی خود دارد. جلیسه دارای لیسانس زبان و ادبیات فارسی و همچنین 12 سال تحصيلات حوزوی در حوزه های علميه اصفهان و قم در سطوح مقدمات، سطوح و خارج فقه است.

نجفعلی میرزایی تا این لحظه اظهارنظری درباره این استعفاء و دلایل خود برای این تصمیم نداشته اشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس