کد خبر 364119
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

سرمربی مرحوم غلامحسین مظلومی از درگذشت شاگردش به شدت ابراز تاسف کرد.

به گزارش مشرق، حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پی درگذشت شاگردش در تیم ملی اظهار کرد: غلامحسین مظلومی فردی بسیار خونگرم، متعصب بود و همیشه می‌توانستی گرمی صدایش را همچون بازیکنان خوزستانی احساس کنی.

وی ادامه داد: وظیفه دارم به عنوان مربی او این اتفاق ناگوار را به خانواده‌اش، جامعه ورزش و بویژه تمامی فوتبالیست‌ها و مربیان فوتبال کشور تسلیت بگویم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه دو هفته قبل و زمانی که حسن روشن به ملاقات مظلومی رفته بود، با غلامحسین صحبت کردم، گفت: از قبل با روشن هماهنگ کرده بودم زمانی که به ملاقات مظلومی می‌رود، بتوانم با او صحبت کنم، در تماسی که با هم داشتیم، پس از احوالپرسی از او بابت اینکه نمی‌توانستم به ملاقاتش بروم، عذرخواهی کردم. من ضمن اظهار تاسف نسبت به وضعیت ناگوارش به او گفتم زمانی که به ایران بیایم بلافاصله به ملاقاتت خواهم آمد که او نیز بابت همه چیز تشکر کرد.

مهاجرانی با اشاره به یکی از خاطرات دوران فوتبالی غلامحسین مظلومی گفت: در مسابقه‌های المپیک مونترال 76 بود که قبل از بازی با کوبا به من گفت در خواب دیده‌ام که فردا گل می‌زنم. من هم در روز بازی او را به میدان فرستادم که خدا را شکر هم بازی خوبی کرد و هم گل زد.

وی در توصیف ویژگی‌های فوتبالی غلامحسین مظلومی گفت: او خطرناک‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران در محوطه 18 قدم بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    در عرض سه روز سه نفر نامدار با سرطان فوت کردند و اینها چون اسمی بودند در زبان ها افتادند - سایت مشرق ...... بازم هم بگو نواره
  • skandary ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    0 0
    در طی هفته گذشته یکی از بستگان بعلت سرطان برحمت خدا رفته ودیگری هم در بیمارستان بستری است .کم کم دار د هر خانواده ای یک نفر را به دلایل ابتلا به این بلای وامانده از دست می دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس