کد خبر 363735
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

حامد بهداد در اجتماع آييني اصحاب فرهنگ و هنر- سوگ چامه‌ها- در برج میلاد، مقتل‌خواني می‌کند.

حامد بهداد مقتل قاسم‌بن‌الحسن(ع) را می‌خواندبه گزارش مشرق - فردا شب، چهارشنبه 28 آبان‌ماه- ساعت 21- حامد بهداد ( بازیگر سینما و تئاتر) با حضور در خیمه‌ی بزرگ "سوگ‌چامه‌ها" در شبی که "رکعت اول عاشقی" نامگذاری شده به یاد رشادت‌های حضرت قاسم‌بن‌الحسن(ع) مقتل خوانی خواهد کرد.

بنا بر اعلام این خبر، در این شب، هم‌نوایی رسول نجفیان (در خیمه‌ی مرثیه خوانی) و نیز اجرای نمایش‌های "شيپور" (ساعت 18:30) به كارگرداني ايوب آقاخاني و با بازی برزو ارجمند و همچنين اجرای نمايش "آب و آيينه" (ساعت 20) به كارگرداني سيما تيرانداز (در خیمه‌ي "عاشقي") ادامه خواهد داشت.

آتيلا پسياني؛ هنرمند برجسته‌ی تئاتر و سینما؛ نیز در روز‌هاي جمعه و شنبه- 30 آبان و اول آذرماه- نمايش "زخمه بر رمل" را اجرا خواهد كرد.

یاد‌آور می‌شود، فرزاد حسنی؛ هنرمند و بازیگر سینما و تلویزیون؛ امشب- سه‌شنبه 27 آبان‌ماه- در شب "در قاب ماه" در پاسداشت حماسه آفرینی حضرت علی‌اکبر(ع) در خیمه‌ی بزرگ "سوگ چامه‌ها" مقتل خوانی را بر عهده خواهد داشت.

خاطر نشان مي‌شود "سوگ چامه‌‌ها" عنوان اجتماع آييني اصحاب فرهنگ و هنر است كه با هدايت و كارگرداني حسين پارسايي در 10 خيمه‌ي برپا شده در برج ميلاد برگزار مي‌شود.

نقالي، پرده‌خواني، چاووش‌خواني، شروه‌خواني و همچنين اجراي مراسم‌هايي چون فانوس‌گرداني، تشت‌گذاري و گهواره گرداني از جمله برنامه‌هايي ديگر خيمه‌هاي "سوگ ‌چامه‌ها" است.

گفتني است برنامه‌هاي "سوگ چامه‌ها" تا اول آذر ماه هر شب از ساعت 18 تا 22 ميزبان عزاداران فرهيخته‌ي حسيني در برج میلاد خواهد بود. ورود براي عموم آزاد است.

منبع: روابط عمومی برج میلاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ریاستی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    میترسم یک مدت دیگه زباتم لال بعضی از معممین شروع کنند به رب خوندن/چه شوددد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس