کد خبر 363664
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

رییس سازمان بسیج زنان کشور گفت، بیش از 9 میلیون نفر از زنان داوطلب و علاقه مند در اقشار و سنین مختلف را سازماندهی می کنیم.

به گزارش مشرق، مینو اصلانی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج افزود: برنامه های امسال هفته بسیج زنان با هدف تبیین نقش و توانمندی های زنان در عرصه های مختلف برگزار می شود.

وی ادامه داد: تلاش ما این بوده که سازمان بسیج زنان بگونه ای عمل کند تا زمینه ساز تحقق تمدن اسلامی باشد، زیرا زنان جایگاه ویژه ای در تحقق اهداف انقلاب از بدو پیروزی آن داشته اند، هرچند امروز نیز با همان توان و انگیزه در پیشبرد این اهداف نقش موثری دارند.

اصلانی با بیان اینکه در برنامه های امسال هفته بسیج چند رویکرد اساسی مورد توجه قرار گرفته، افزود: یکی از این رویکردها، تمدن نوین اسلامی است، به همین منظور مانوری تحت عنوان مانور «تجلی جهاد فرهنگی» در 16 هزار پایگاه بسیج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همواره در تقابل با دنیای غرب بخصوص رژیم صهیونیستی هستیم، گفت: تاکنون بیش از 14 هزار گردان «الزهرا(س)» را سازماندهی کردیم که این افراد آموزش های خاصی را گذرانده تا همواره برای دفاع همه جانبه آماده باشند.

رییس سازمان بسیج زنان کشور، وجود 14 هزار فرمانده گردان «الزهرا(س)» را اقتدار و برگ زرینی در تاریخ انقلاب دانست.

اصلانی با بیان اینکه نخستین روز از هفته بسیج «بسیج، ولایتمداری و انتظار» نام گرفته، گفت: در این روز بیش از 25 هزار نونهال با حضور در نمازهای جمعه به نمازگزاران گل اهدا خواهند کرد.

رییس بسیج زنان کشور با بیان اینکه خانواده یکی از ارکان تحقق تمدن اسلامی است، از برگزاری نشست علمی تخصصی با موضوع نقش خانواده در تمدن اسلامی خبر داد.

وی همچنین از نامگذاری سومین روز از هفته بسیج با نام «بسیج، جوان و خودباوری» خبر داد و گفت: در این روز کارگاه های مهارت زندگی برای دختران جوان با هدف توانمندسازی آنها برگزار می شود.

به گفته اصلانی، در این روز نمایشگاهی از تولیدات خانگی با هدف مشارکت زنان در امر تولید و تقویت صنایع دستی و ارتقای سطح تولید ملی برگزار می شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس