رئیس سازمان هنری و ادبی دفاع مقدس از انتشار دهمین مجموعه از کتاب عکس دفاع مقدس با موضوع آزادگان تا پایان سال جاری خبر داد.

انتشار کتاب عکس «آزادگان» تا پایان سالبه گزارش مشرق - گلعلی بابایی، رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس، از انتشار دهمین کتاب عکس دفاع مقدس با موضوع اسرا و آزادگان دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کتاب با مشارکت سازمان هنری و ادبی دفاع مقدس و انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس منتشر می شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در حال تحقیق و جمع آوری این عکس ها هستیم،‌ تا هر چه سریعتر این کتاب نیز منتشر شود.بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس تاکنون 9 جلد از این مجوعه را منتشر کرده است،‌ که شش جلد آن بدون موضوع‌بندی چاپ شد، اما از شماره هفت موضوع‌بندی دارد که کتاب عکس «آزادگان» دهمین شماره است.

بابایی تصریح کرد:‌ کتاب‌ عکس «آزادگان» شامل تصاویری از اعزام رزمندگان اسلام به جبهه، مقاومت و به اسارت درآمدن آنها و تبادل اسرا از آثار عکاسان داخلی و خارجی است. بیشتر این عکس‌ها از آرشیو عراقی‌ها جمع‌آوری ‌شده است که در300 صفحه از کتاب در کاغذ گلاسه منتشر می‌شود.

بابایی هم‌جنین از انتشار سومین شماره ویژه‌نامه پلاک که در حوزه خاطره‌نویسی دفاع مقدس منتشر می‌شود،‌ در آینده نزدیک خبر داد و گفت:‌ در این شماره گزارش تشریجی نشست خاطره‌نویسی در تبریز با موضوع مصاحبه‌ منتشر خواهد شد‌، هم‌چنین نقد کتاب «با تو‌ می‌مانم» از مجموعه خاطره‌نویسی دفاع مقدس نیز در این کتاب منتشر بیان شده است.



منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس