کد خبر 360879
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

زنی که نوزاد 4 ماهه اش را با کوبیدن بر زمین به قتل رساند با رضایت همسرش و قرار وثیقه 50 میلیون تومانی روانه زندان شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، برابر اعلام دایره جنایی مرکز استان آذربایجان غربی مبنی بر فوت مشکوک نوزاد ۴ ماهه به هویت معلوم و  پس از وصول پرونده به پلیس آگاهی،موضوع در دستو کار کارآگاهان قرار گرفت.

کارآگاهان جنایی به فوت ناگهانی طفل ۴ ماهه مشکوک، لذا با بررسی نظریه پزشکی قانونی که حاکی از وجود اثرخونمردگی وسیع مربوط به زمان حیات در زیر پوست قسمت پس سری سمت راست و شکستگی فرو رفته در قسمت پس سری بود، با هماهنگی قضایی مادر نوزاد احضار کردند.

در تحقیقات اظهارات وی با نظریه پزشکی قانونی مطابقت نداشته و احتمال قتل کودک توسط مادرش متصور بود.

در ادامه و در تحقیقات محلی مشخص گردید والدین نوزاد با همدیگر دارای اختلاف شدید می‌باشند و قبلا نیز طفل ۴ ماهه توسط مادرش مورد کتک کاری قرار گرفته بود.

با تجمیع اطلاعات مادر طفل به هویت معلوم که قبلا مسیحی بوده و پس از ازدواج به دین مبین اسلام مشرف شده به قتل فرزند ۴ ماهه‌اش بر اثر اختلافات شدید خانوادگی و عصبانیت ایجاد شده و کوبیدن طفل بر زمین معترف و پدر مقتول پس از اعتراف همسرش به قتل نوزادش، اقدام به رضایت به جهت پیشگیری از متلاشی شدن کانون خانواده‌اش نمود.

پرونده به مرجع قضایی ارسال و متهمه با توجه به گذشت شاکی با قرار پنجاه میلیون تومان قرار وثیقه روانه زندان گردید.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس