درحالیکه تنها یک روز به انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا زمان مانده و دموکرات‌ها به دلیل نارضایتی مردم از اوباما شانس کمی برای حفظ سنا دارند، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اکثریت مردم خواستار تغییر اساسی در شیوه مدیریتی اوباما هستند.

به گزارش گروه بین الملل مشرق، نتایج نظرسنجی مشترک روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» و شبکه خبری «ان بی سی» حاکی از آن است که بیش از دو سوم آمریکایی ها خواهان تغییر اساسی در شیوه مدیریتی «باراک اوباما» رئیس جمهور کشورشان هستند و تقریبا هیچ کسی از رهبری اوباما رضایت ندارد.

بر این اساس، 67 درصد از مردم آمریکا گفته اند که می خواهند شاهد تغییرات زیاد در شیوه مدیریتی اوباما باشند.

تعجبی ندارد که در این بین، 87 درصد از حامیان جمهوریخواهان که حزب رقیب دولت دموکرات آمریکا است، خواهان تغییر در شیوه مدیریت اوباما هستند اما این نارضایتی در میان دموکرات ها نیز دیده می شود به طوری که 47 درصد از حامیان حزب دموکرات نیز گفته اند که اوباما باید یک تغییر اساسی در مدیریت کشور ایجاد کند.

میزان محبوبیت عملکرد اوباما میان آمریکایی ها در تازه ترین نظرسنجی ها 42 درصد گزارش شده است.

این خبر در شرایطی منتشر می شود که نارضایتی ها از عملکرد اوبامای دموکرات به شدت روی شانس هم حزبی های او برای پیروزی در انتخابات میان دوره ای کنگره که فردا سه شنبه برابر با چهارم نوامبر برگزار می شود، سایه انداخته است و نظرسنجی ها حاکی از آن است که بیشتر مردم آمریکا خواهان روی کار آمدن کنگره ای با تسلط جمهوریخواهان هستند
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس