در روزی که ملی پوشان ایرانی در تقابل دو تیم قطری در پست های غیرتخصصی خود بازی می کردند اشکان دژاگه در مقابل یک مدافع ایرانی روز آرامی را پشت سر گذاشت.

گروه ورزشی مشرق - الشحانيه تيم جديد مهرداد پولادي و مسعود شجاعي آرام‌آرام به شرايط بهتري در ليگ ستارگان قطر دست پيدا مي‌كند. پس از چند باخت پیاپی در ابتدای فصل، اين تيم زير نظر زناندوي پرتغالي در ايستگاه هشتم سطح اول فوتبال قطر العربي را با تمام ستارگانش بدون گل متوقف كرد.

تغيير پست اشكان
اولين نكته جالب‌توجه در بازي الشحانيه و العربي حضور يک مدافع ايراني در جناح راست اين تيم بود. كادر فني العربي تصميم گرفته بود با توجه به شرايط الشحانيه از اشكان در جناح چپ تيم خود بهره ببرد. در مقابل زناندوي پرتغالي علي جوكار بازيكن ايراني مقيم قطر را از دفاع چپ به سمت راست زمين منتقل كرد تا جلوي حملات اشكان دژاگه را بگيرد. از قضا ترفند زناندو جواب داد و بازيكن اسبق اميدهاي فجر سپاسي توانست 80 دقيقه راه را بر دژاگه و حملاتش ببندد. علي آنقدر نمايش خوبي برابر اشكان داشت كه در 10 دقيقه پاياني بازي دن پترسكيو سرمربي سرشناس العربي، پست دژاگه را تغيير داد.

كی‌روش اين ايرانی را ببيند/ تغییر پست ملی‌پوشان ایران

جوکار که از تیم امید فجرسپاسی مستقیما به لیگ قطر رفته نشان داده که کی‌روش می تواند به عنوان یکی از چند بازیکنی که زیرنظر دارد روی وی حساب باز کند.

جوكار و گلي كه خريد
جوكار براي اين‌كه ارزش‌هايش را نشان دهد در دقيقه 15 توپي كه روي يک ضربه كرنر توسط مهاجمان العربي روانه دروازه الشحانيه شده بود را از روي خط دروازه برگرداند تا نقش پررنگي در ثبت تساوي دو تيم داشته باشد.

كی‌روش اين ايرانی را هم ببيند/ تغییر پست ملی‌پوشان ایران
پولادي در قطر مدافع چپ نيست
يكي ديگر از نكات بازي الشحانيه و العربي تقابل مهرداد پولادي و مهاجمان العربي در پست مدافع مياني بود! بله مهرداد برخلاف پستش در تيم ملي كه يک مدافع چپ است در الشحانيه 90 دقيقه به عنوان مدافع مياني بازي كرد. جالب اين‌كه در بازي هفته قبل برابر ام‌صلال هم پولادي يک نيمه به عنوان هافبک وسط ايفاي نقش كرد و يك نيمه مدافع وسط بود.

تقابل با الجيش در حضور شجاعي
الشحانيه روز جمعه در ايستگاه نهم ليگ ستارگان قطر در ورزشگاه عبدا... بن خليفه مهمان تيم قدرتمند الجيش است، به احتمال فراوان در اين بازي هر سه ايراني اين تيم به ميدان خواهند رفت. البته مسعود شجاعي در تقابل دو شب پيش برابر العربي كمي دچار مصدوميت همسترينگ شد تا سرمربي تيم ترجيح دهد در دقيقه 74 او را بيرون بكشد.
با اين حال به احتمال زياد شجاعي روز جمعه يكي از مردان حاضر در تركيب اصلي الشحانيه برابر الجيش خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضایی ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    امیدوارم کی روش این بازیکن در جام ملتها به تیم ملی دعوت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس