کد خبر 355434
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹

دبیرکل بانک مرکزی با اعلام اینکه روزانه در کشور بین 17 تا 20 هزار چک برگشتی داریم گفت: امکان برداشت از حساب های مختلف صاحبان چک ها فراهم شد.

به گزارش مشرق، محمود احمدی در جمع خبرنگاران با تاکید بر برگشت روزانه 20 هزار چک گفت: روزانه 17 تا 20 هزار چک برگشتی داشته ایم.

دبیرکل بانک مرکزی اظهارداشت:‌ طرح چکاوک برای ساماندهی چک ها از ابتدای مهر در 4 استان اجرایی شده و قرار بود از ابتدای آذرماه در کل کشور نیز عملیاتی شود، اما چند بانک بزرگ آمادگی این کار را نداشتند و به همین دلیل بهمن یا اسفند در کل کشور اجرایی می شود.

احمدی با بیان اینکه این طرح ویژگی های زیادی برای ساماندهی چک ها دارد بیان داشت:‌ یکی از ویژگی ها این است که دریافت کننده چک می تواند از داشتن چک برگشتی صاحب چک مطلع شود و امکان برداشت وجه چک از حساب های دیگر صاحب چک امکانپذیر است.

وی درباره کارمزد دستگاه های کارت خوان گفت: این موضوع در شورای پول و اعتبار در حال بررسی است.

این مقام مسئول در بانک مرکزی با بیان اینکه خیلی از خدمات بانکی به صورت رایگان انجام می شود، درباره کارمزد برخی عملیات های بانکی گفت: اینطور نیست که بانک ها از این بابت سود هنگفتی داشته باشند، بلکه برای پوشش هزینه های آنهاست.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    خیلی از خدمات بانکی به صورت رایگان انجام می شود، درباره کارمزد برخی عملیات های بانکی گفت: اینطور نیست که بانک ها از این بابت سود هنگفتی داشته باشند، بلکه برای پوشش هزینه های آنهاست!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا خنده داره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس